کد خبر: ۷۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۷

نشست مشترک كمیسیون امنیت ملی با رییس قوه قضاییه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست مشترک كمیسیون امنیت ملی با رییس قوه قضاییه دوشنبه برگزار می‌شود.
 
نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: « اعضاء این كمیسیون روز دوشنبه با رئیس قوه قضائیه دیدار می‌كنند».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، «اسماعیل كوثری»، با اشاره به دیدار اعضای كمیسیون امنیت با هاشمی شاهرودی اظهار داشت: «طبق روال هر دوره مجلس، كمیسیون امنیت درخواست خود برای دیدار با مسئولین رده اول نظام را مطرح كرده است و این دیدارها به ترتیب انجام خواهد شد».

وی افزود: «در هفته‌های آینده نیز اعضای این كمیسیون با رئیس جمهور و رئیس مجلس دیدار خواهند كرد».

كوثری یادآور شد: «در این دیدارها گزارشی از عملكرد سه ماهه كمیسیون و كمیته‌ها ارائه می‌شود و كمیته‌ها ارائه می‌شود و هم معارفه بین اعضای كمیسیون و مسئولین صورت می‌گیرد همچین اعضاء كمیسیون از نقطه نظرات مسئولین عالی كشور مطلع شده و نظرات خود را درباره چگونگی پیگیری امور با آنها در میان می گذارند».

نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان كرد: «در این راستا اولین جلسه ما با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام هفته گذشته برگزار شد و در روز دوشنبه این هفته با آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه دیدار خواهیم داشت و در هفته‌های آینده نیز با آقای حمدی‌نژاد دیدار خواهیم كرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۰
0
0
مجلس خيلي سعي دارد در راس امور باشد ولي گويي دموكراسي امروزي طوري است كه اجرا كننده ها و رييس قوه هاي ديگر بجز قوه مقننه تاثير بيشتري در امور ملت ها دارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین