کد خبر: ۷۸۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۰
نماینده مردم اصفهان در گفتگو با آفتاب:

با همکاری می‌توان یک اقدام ملی را به نمایش گذاشت

حتی شعار تشکیل «دولت همکاری ملی» هم خوب است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وحدت و همکاری گروه‌ها و جریانات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری دهم عامل محرک حضور حداکثری مردم در این عرصه است. 

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب بر حضور حداکثری همه اقشار و گروهها در انتخابات ریاست جمهوری آینده تأکید کرد و گفت: «حضور حداکثری پاسخ به تهدیداتی است که کشور ما را نشانه گرفته است».

وی گفت: «مردم ما نشان داده‌اند اگرچه از برخی مسوولان ناراضی هستند اما اگر پای نظام و دین به میان باشد برای اینکه دشمن را تحقیر کرده و با تهدیدات مقابله کنند همیشه و در همه صحنه‌ها حضور حداکثری پیدا می‌کنند».

کامران وحدت گروه‌ها و جریانات سیاسی را عامل محرک حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: «اگر وحدت بین جریانات وجود نداشته باشد فضای تخریب پیش می‌آید لذا می‌توان گفت «خروجی تخریب، کاهش‌ حضور مردم در صحنه انتخابات است» چراکه این مسأله دلسردی ایجاد می‌کند».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این نکته که وحدت و همکاری جریانات، دلگرمی ‌بوجود می‌آورد و نوعی تشویق برای مردم نیز به حساب می‌‌آید اظهار داشت: «با همکاری و همدلی می‌توان یک اقدام ملی را به نمایش گذاشت».

کامران با بیان اینکه اگر بین جناح‌ها و شخصیت‌های سیاسی تفرقه وجود داشته باشد خروجی آن به زیان ملت است، افزود: «در انتخابات آتی هرچه بتوان نقطه نظرات مشترک را به هم نزدیک کنیم و اختلاف نظرها را تعدیل کنیم و نظرات را یکی کنیم به نفع مردم است».

وی در عین‌حال تشکیل یک دولت همکاری ملی که بحث آن بعضا مطرح می‌شود را راحت ندانست و افزود: «تشکیل دولت همکاری ملی که مباحثی اخیرا در این زمینه مطرح می‌شود کار خوبی است اما صرفا یک شعار است هرچند که شعار آن هم خوب است».

کامران گفت: «این شعار مثل شعار ساده‌زیستی است که برخی قیافه آن را می‌گیریم اما مرفه بی‌درد هستند زمانی وحدت ایجاد می‌شود که امرای کشور ساده زندگی کنند که ساده زندگی کردن هم شاخ و دم ندارد».

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه این گفت‌وگو درباره زمان مناسب جهت معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: «معرفی این کاندیداها در این زمان زود است و به نظر من بعد از عید نوروز 88 زمان مناسبی برای این کار است فعلا بهتر است اجازه دهیم مسوولان و دست‌اندرکاران به کار مردم برسند و نزدیک انتخابات به فکر تبلیغات و عرضه‌ی خودشان به مردم باشند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین