کد خبر: ۷۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۰
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

از آمدن روحانی استقبال می‌‌كنيم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر‌كل حزب موتلفه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره ائتلاف احتمالی اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «مسوولان حزب هیچ گاه از ائتلاف اصول‌گرایان با اصلاح‌طلبان برای رسیدن به یک نامزد واحد صحبت نكرده‌اند، این كه در مصالح ملی با یكدیگر ارتباط بیشتری داشته باشیم امری پسندیده است، اما ما هیچ‌گاه درباره اجماع اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بر سر رسیدن به یک نامزد واحد صحبت نكرده‌ایم».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حبیبی با بیان این كه ما از آمدن حسن روحانی به جریان انتخابات نیز استقبال می‌‌كنیم، افزود: «اصولا در حزب موتلفه بنای ما این نیست كه در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری درباره فرد خاصی صحبت كنیم؛ چرا كه احتمال می‌دهیم در جمع اصول‌گرایان نامزدهای متعددی وجود داشته باشند؛ از این رو موتلفه می‌خواهد هم‌چون انتخابات مجالس هفتم ، هشتم و شوراهای دوم شهر از ظرفیت و حیثیت خود در راه وحدت اصول‌گرایان استفاده كند». 

وی با بیان این كه در جمهوری اسلامی هیچ گاه از تضارب فكری ضرر نمی‌كنیم، اظهار كرد: «اگر از قوت، جامعیت و ظرفیت جمهوری اسلامی آگاه باشیم نگران حضور در میدان تضارب فكری نخواهیم بود».
 
حبیبی خاطرنشان كرد: ‌«كسانی باید از ورود به میدان تضارب فكری نگران باشند كه تا به حال پایبندی خود را به این امر نشان نداده‌اند، اما به هر ترتیب مجموعه جمهوری اسلامی از وجود تضارب فكری متوجه ضرری نخواهد شد».
 
دبیر كل حزب موتلفه اسلامی هم‌چنین با تاكید بر ضرورت توجه به مرز تضارب و تخریب تصریح كرد: «ما با تضارب مخالف نیستیم، اما در عین حال معتقدیم باید از هرگونه تخریب دوری كرد». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین