کد خبر: ۷۸۶۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

ورزش ملی صحنه جنگ و بی‌اخلاقی؛ در کشتی چه خبر است؟

رفتار بسیار بد و زننده با کشتی‌گیر نونهال قرچکی توسط یکی از مسئولان هیئت کشتی یک‌بار دیگر صحنه‌های زشتی را در ورزش ملی رقم زد.
ورزش ملی صحنه جنگ و بی‌اخلاقی؛ در کشتی چه خبر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

پس از صحنه‌های ناخوشایند که در حاشیه رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی در شهرهای گیلان و شهرکرد رخ داد که دایره طلایی کشتی به میدانی برای تصفیه حساب تبدیل شده بود. این بار نیز این حاشیه‌ها و بی‌اخلاقی‌ها به شهر قرچک کشیده شد.

در جریان مسابقه کشتی در این شهر وقتی که کشتی‌گیر دوبنده آبی حریف خود را با اجرای فن به بیرون تشک پرتاب کرد متاسفانه یکی از مسئولان کشتی قرچک با توهین و پرتاب پایه صندلی به کمر کشتی‌گیر نونهال موجب مصدومیت او شد و داوران و دیگر مسوولان برگزار کننده نیز هیچ واکنشی به این رفتار زشت نداشتند.

با اپیدمی شدن رفتارهای زشت در ورزش پهلوانی و ملی ایران، فدراسیون کشتی و کمیته انضباطی متاسفانه هیچ واکنشی به چنین رفتارهایی نشان نداده است.

شهرستان قرچک بیش از چهار هزار کشتی‌گیر دارد که این منطقه را به یکی از شهرهای با استعداد استان تهران تبدیل کرده است. این درگیری‌ و توهین‌ها باعث شده تا کشتی از مسیر پهلوانی و جوانمردی خود خارج شود و شاهد صحنه‌های نازیبایی از جنگ و بی اخلاقی را شاهد باشیم.

بسیاری از علاقه‌مندان و دلسوزان قرچک نیز نسبت به تغییر و تحول مدیریت و اوضاع آشفته کشتی این شهرستان گلایه‌مند هستند و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان استان به این ورزش هستند چرا که استعدادهای ناب و خوبی در کشتی این شهرستان حضور دارند که متاسفانه با این نحوه مدیریت آینده خوبی برای نسل آینده این ورزش متصور نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین