کد خبر: ۷۸۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
تایوان: چین از رزمایش برای آماده شدن به حمله استفاده می‌کند

چین در تدارک حمله به تایوان؟

«چین از رزمایش و نقشه راه نظامی خود برای آماده شدن برای حمله به تایوان استفاده کرد. قصد واقعی چین تغییر وضعیت موجود در تنگه تایوان و در سراسر منطقه است.»
چین در تدارک حمله به تایوان؟
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه تایوان روز سه شنبه ۹ اوت (۱۸ مرداد) گفت که چین با تمرینات نظامی در نزدیکی جزیره برای «آماده سازی» خود و حمله به تایوان و تغییر وضعیت موجود در منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند.

جوزف وو در یک نشست خبری در تایپه گفت: «چین از رزمایش و نقشه راه نظامی خود برای آماده شدن برای حمله به تایوان استفاده کرد. قصد واقعی چین تغییر وضعیت موجود در تنگه تایوان و در سراسر منطقه است.»

لو ووی جی، سخنگوی یگان هشتم ارتش تایوان نیز گفت که رزمایش چین در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت گرینویچ پایان یافت.

چین هفته گذشته بزرگترین مانور نظامی خود را در اطراف تایوان در واکنش به دیدار نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از این جزیره آغاز کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی تایوان تصریح کرد: «چین رزمایش، پرتاب موشک در مقیاس بزرگ، همچنین حملات سایبری، کارزار اطلاعات نادرست و اجبار اقتصادی را برای تضعیف روحیه مردم در تایوان انجام می‌دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
2
4
چین به تایوان حمله نخواهد کرد همین سایه تهدید نظامی را ادامه خواهد داد . تایوان با اکراین قابل مقایسه نیست نفوذ ناتو بمرزهای غربی روسیه تهدید امنیتی بود . حال آنکه تایوان برای چینی ها جنبه غرورور ملی پاره ای از تن کشور را دارد و رهبران برای نشان دادن به مردم و داغ نشان دادن درخواست چین یکپارچه به این مانوور ها ادامه میدهند . چین دارد با اقتصادش بازار های جهان را فتح میکند . نگاهی به نفوذ اقتصادی چین در افریقا بیاندازیم یک تاز قاره افریقا شده با تمام رژیم ها از فاسد ترین در نیجریه گرفته تا نسبتا دمکرات در اتیوپی در حال همکاری است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
1
3
تا زمانیکه یک اردک لنگ به نام بایدن به عنوان رئیس جمهورآمریکا باشه،باید هم طالبان در افغانستان حاکم بشه و پوتین به روسیه حمله کنه،چین به تایوان و ترکیه به سوربه و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
2
2
جومونگ شکست بخوره کارشون تمومه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین