کد خبر: ۷۸۶۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

۷ واحد صنفی در قرچک به دلیل عرضه پوشاک نامتعارف پلمب شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع‌کنندگان پوشاک نامتعارف، ۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان قرچک پلمب شدند. وی افزود: این واحد‌های صنفی اقدام به توزیع شلوار زاپ و لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی می‌کردند.
۷ واحد صنفی در قرچک به دلیل عرضه پوشاک نامتعارف پلمب شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یداله طماسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف، مشخص شد که برخی از واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه و مردانه با سوء استفاده از عدم نظارت و نادیده گرفتن قوانین، ضوابط، مقررات و شئونات اسلامی اقدام به فروش البسه نامتعارف در سطح شهرستان قرچک می‌کنند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرچک قرار گرفت.

وی افزود: این واحدهای صنفی اقدام به توزیع شلوار زاپ و لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: در اجرای این طرح ۷ واحد متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده متخلف شناخته و پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح برای ۱۸ واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شد اظهار داشت: به واحد های صنفی متخلف دستور جمع آوری پوشاک نامتعارف داده شد.

طهماسیان با تأکید بر نظارت مستمر پلیس بر فعالیت واحدهای صنفی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین