کد خبر: ۷۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۶
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مجموعه وزارت اطلاعات توصیه فرمودند:

اغراض شخصی را در بررسی‌ها و جمع بندی‌ها، لحاظ نکنید

وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حرکت می‌کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را از بهترین و با‌وفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب برشمردند و تأکید کردند: «وزارت اطلاعات، با زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسا و در حقیقت با مجاهدت خاموش، در حال حفاظت از انقلاب، ارزش‌های اسلامی و مردم در مقابل دشمنان است، و همه باید قدردان آن باشند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، ایشان با اشاره به اجر معنوی مجاهدت خاموش و بی‌ریای عناصر وزارت اطلاعات در پیشگاه خداوند متعال، افزودند: «لازمه چنین مجاهدت خاموشی، مجاهدت با نفس، توجه به خدا و تقویت حس خویشتنداری و تقواست».

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری ذهنیت بسیار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بیم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتی رژیم طاغوت، خاطرنشان کردند: «این مسأله یکی از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامی است که باید ارتباط با مردم و کمک گرفتن از آنان بیش از پیش تقویت شود».

حضرت آیت الله خامنه‌ای با توصیه به دقت در ادای وظایف و حفظ حیثیت افراد، و لحاظ نکردن اغراض شخصی در بررسی‌ها و جمع بندی‌ها، تأکید کردند: «وزارت اطلاعات باید بدون توجه به امواج و تلاطم‌های سیاسی، همواره مسیر مستقیم خود را ادامه دهد».

ایشان با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کار حرفه‌ای در وزارت اطلاعات و بهره گیری از فناوری‌های نوین در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، افزودند: «یکی از نقاط قوت وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر همکاری خوب با دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف بوده است که این روند باید ادامه یابد».

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت گسترده دستگاه­های اطلاعاتی دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کردند: «وزارت اطلاعات نیز باید متناسب با حجم فعالیت دشمنان، تلاش‌ها، اقدامات و نوآوری­های مؤثری را سازماندهی کند و اِشراف اطلاعاتی خود را بیش از پیش گسترش دهد».

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: «از آنجا که مجموعه وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حرکت می‌کند، براساس سنت تغییر ناپذیر خداوند، در مقابل جبهه باطل پیروز و موفق خواهد بود».

ایشان در پایان از زحمات مجموعه وزارت اطلاعات به ویژه آقای محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات قدردانی کردند.

در این دیدار آقای محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه در سه سال گذشته و همچنین برنامه های آینده آن گفت: «مجموعه وزارت اطلاعات با حضور فعال و اِشراف اطلاعاتی در بسیاری از حوزه‌ها، از یک طرف موجب ناامن شدن محیط برای مجرمان، تبهکاران و مخالفان نظام شده و از طرف دیگر زمینه آرامش و جلب اعتماد مردم و مسئولان را فراهم کرده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین