کد خبر: ۷۸۷۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

ممنوعیت تردد از رودهن به آمل

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل خبر داد و گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۴امروز جمعه آغاز و تا ساعت ۲۲ادامه خواهد داشت.
ممنوعیت تردد از رودهن به آمل
آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک عادی و روان در همه راه‌های استان تهران هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران درباره محدودیت‌های اعمال شده از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۲۲ مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: طی این مدت تردد موتور سیکلت به استثنای تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از محورهای هراز، فیروزکوه ممنوع شده است.

وی از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل خبر داد و افزود: این ممنوعیت از ساعت ۱۴ امروز جمعه آغاز و تا ساعت ۲۲ امشب ۲۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مصدقی گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ بعد ظهر امروز نیز تا ۲۲ نیز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط جوی گفت: هم اکنون شاهد آسمان صاف و آفتابی هستیم و در خصوص ترافیک محورها نیز پیش بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی در محورهای منتهی به شهر تهران را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین