کد خبر: ۷۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب

خطیب موقت جمعه شهرکرد گفت: تأمین آب شرب در شهرکرد، شهرها و روستاهای دیگر مسئله اصلی کنونی است که می‌طلبد مسئولان اقدامات لازم را برای حل مشکل انجام دهند.
انتقاد امام جمعه شهرکرد از قطعی آب
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: نفوذ سیلاب به چشمه کوهرنگ و گل آلود شدن بیش از حد آن موجب شد تامین ۶۰ درصد آب شرب شهرکرد دچار مشکل شود، اما با تلاش متولیان و با اتصال چاه‌های کشاورزی و ایجاد تصفیه خانه‌های جدید در مسیر آب کوهرنگ مشکل خیلی طولانی نخواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: اکنون با همه تلاش‌های ملی و استانی آب در طبقات همکف بیشتر نقاط وصل شده است، ولی همچنان برخی افراد بی توجه به صرفه جویی در آب، مانع بهره مندی دیگران می‌شوند.

حجت الاسلام فاطمی افزود: این مشکل در برخی روستاها و شهر هایی، چون باباحیدر و سورشجان هم مردم را به سختی و مشقت انداخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادعای غربی‌ها مبنی بر نهایی شدن متن توافق برجام گفت: این یک جو سازی علیه دولت ما است تا در برابر کار انجام شده قرار بگیریم.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد افزود: برای اینکه بتوانیم با سربلندی مقابل مشکلات و فشارها بایستیم باید همه با هم تلاش کنیم. رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دغدغه همه مسئولان نظام است و در این راه نباید مقابل زورگویان سر خم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین