کد خبر: ۷۸۷۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

گران‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۲ را بشناسید

گران ترین خودروهای جهان چیزی فراتر از یک وسیله حمل و نقل است؛ این خودروها وضعیت و نماد ثروت است و کلکسیونرهای خودرو حاضرند مبالغ نجومی را برای این خودروها خرج کنند زیرا از نظر آنها این خودروها آثار هنری هستند.
گران‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۲ را بشناسید
آفتاب‌‌نیوز :

بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰ پلاس دهمین خودروی گران قیمت جهان در سال جاری است؛ بوگاتی اولین سازنده ای بود که از سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت در پیستی در آلمان عبور کرد. خودرویی که به سرعت ۳۰۴.۷۷ مایل در ساعت رسید، نسخه ارتقا یافته بوگاتی شیرون بود. بنابراین، بوگاتی تصمیم گرفت تا تعداد محدودی خودرو را برای این ارتقا تولید کند.

بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰ پلاس نسخه تنظیم شده موتوری با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار در خود جای داده است. بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس به ۳۰ خودروی تولیدی محدود شد و ارزش هر کدام ۴ میلیون دلار است.

گران‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۲ را بشناسید

نهمین خودرو گران قیمت سال از برند لامبورگینی است؛ این خودرو وننو رودستر است، خودرویی سوپر اسپرت از محصولات لامبورگینی با تعداد تولید محدود که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد و در حال حاضر ۴.۵ میلیون دلار قیمت دارد.

گران‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۲ را بشناسید

هشتمین خودرو گران قیمت دنیا کونیگزگ سی سی ایکس آر ترویتا است که در حال حاضر ۴.۸ میلیون دلار قیمت خورده است؛ این خودرو با موتور ۴/۸ لیتری v-۸ قدرتی برابر با ۱۰۰۴ اسب بخار دارد. این اتومبیل با ذرات الماس روی بدنه خود، جلوه لوکسی ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین