کد خبر: ۷۸۷۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

واکنش کیهان به ترور سلمان رشدی: ترامپ و پمپئو در نوبت بعدی!

روزنامه کیهان با اشاره به ماجرای سلمان رشدی نوشت: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیرو‌های امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آن‌ها نزدیک است.
واکنش کیهان به ترور سلمان رشدی: ترامپ و پمپئو در نوبت بعدی!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت: باتوجه به اینکه سلمان رشدی از ترس واکنش مسلمانان به توهین به آیات قرآن ۳۴ سال تحت تدابیر امنیتی توسط نیرو‌های انگلیس و آمریکا قرار داشت و در اماکن عمومی مورد حمله قرار گرفت، بنابراین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق این کشورهم که از ترس انتقام ایران تحت حفاظت شدید نیرو‌های امنیتی زندگی می‌کنند، از این مسئله به شدت نگران خواهند شد. حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.

کیهان افزود: از آنجا که مقامات ایرانی بار‌ها هشدار داده‌اند که عاملان اصلی ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس، تاوان جنایت خود را خواهند داد و باید به دست عدالت سپرده شوند، در سه سال گذشته ترامپ و دیگر عاملان این ترور در ترس و وحشت از انتقام ایران به سر می‌برند و حتی جرأت سفر به خارج از آمریکا را ندارند. حتی پمپئو بار‌ها ادعا کرده که ایرانی‌ها قصد دارند او را ترور کنند و به همین منظور دولت آمریکا نیرو‌های حفاظتی از ترامپ و پمپئو را افزایش داده است.

مارک اسپر، وزیر دفاع دولت ترامپ هم که اخیرا گفته به طور ۲۴ ساعته تحت مراقبت و حفاظت امنیتی دولتی قرار دارد. بنابراین، حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیرو‌های امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آن‌ها نزدیک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین