کد خبر: ۷۸۷۷۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت است

سخنگوی سپاه: ۸۰ میلیون ایرانی در آرامش مثال‌زدنی زندگی می‌کنند

سردار رمضان شریف گفت: ۸۰ میلیون جمعیت در آرامش مثال زدنی زندگی می‌کنند که شاخص‌های رشد و توسعه آن‌ها قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست.
سخنگوی سپاه: ۸۰ میلیون ایرانی در آرامش مثال‌زدنی زندگی می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن همچنان به هجمه و فضاسازی رسانه‌ای و تلاش در جهت شکل دادن افکار عمومی در ایران امیدوار است.

سردار رمضان شریف روز شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران در سرسرای آیت اله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر سپاه اهواز بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند از این ناحیه برخی نقایص حوزه‌های دیگر را جبران کند. نمی‌خواهیم بگوییم دشمن از تهدیدات نظامی، امنیتی و اقتصادی دست برداشته، اما برآورد عمومی آن‌ها در طول ۴۳ سال گذشته نشان داده که نمی‌توانند در این عرصه‌ها هماوردی با جمهوری اسلامی داشته باشند. دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مشکلاتی ایجاد کردند، اما آن مشکلات سکوی پرتابی برای جمهوری اسلامی شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سه محور اصلی را دنبال می‌کند گفت: موضوع اول این است که به مردم القا کند بی جهت انقلاب کردید و نظام شاهنشاهی به سمت دروازه‌های تمدن پیش می‌رفت و همه مشکلات ناشی از انقلاب است که این گزاره به صورت مستمر در تولیدات رسانه‌ای دشمن وجود دارد.  نکته دوم اینکه "شرایط جاری شما فوق العاده بحرانی است و هر لحظه ممکن است سقوط کنید" و موضوع آخر اینکه "هیچ امیدی به آینده وجود ندارد؛ مهاجرت و تظاهرات کنید"، دشمن همه این برنامه‌ها را با بهره‌گیری از ابزار رسانه انجام می‌دهد. کشورایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام ثروت در اختیار آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و غربی‌ها بود و امام خمینی (ره) این کشور را چنگال آن‌ها بیرون کشید و به دست مردم به عنوان صاحبان اصلی برگرداند و تمام افراد عاقل و محقق این موضوع را تایید می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مگر کشور با چه مشکلی روبه رو است که آن را بحرانی ترسیم می‌کنند توضیح داد: ۸۰ میلیون جمعیت در آرامش مثال زدنی زندگی می‌کنند که شاخص‌های رشد و توسعه آن‌ها قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست. چرا داشته‌های خودمان را کوچک می‌شماریم تا دشمن تلاش کند نداشته‌های خودش رابه صحنه افکار عمومی بکشاند؟

سردار شریف گفت: جمهوری اسلامی سرافراز و سربلند و به عنوان جزیره ثبات مطرح و در اوج قدرت، عزت و پایداری است و این نه یک شعار بلکه یک واقعیت میدانی قابل ملاحظه است و دشمن رو به بحران است.کدام پرونده در منطقه بدون نقش جمهوری اسلامی حل و فصل می‌شود؟ برنامه‌های آن‌ها در افغانستان، یمن، سوریه و لبنان و در برابر جمهوری اسلامی شکست خورده و خسارت‌های متحمل شده از ناحیه آن‌ها به فرصت‌های طلایی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه پایه‌های نظام را در گام اول انقلاب مستحکم کرده‌ایم بیان کرد: مردم و خبرنگاران باید بدانند که اگر داشته‌های خود را برجسته نمی‌کنیم یا آگاه نیستیم و یا در فضای عملیات روانی دشمن وادار به سکوت شده‌ایم.یکی از اضلاع تهاجم فرهنگی به کشور تمرکز کردن رسانه‌های دشمن به ویژه سعودی‌ها بر مشکلات خوزستان است و بی انصافی است که ما به خدمات جمهوری اسلامی به خوزستان از جمله پروژه آبرسانی غدیر نپردازیم.ضلع جدید سعودی‌ها تلویزیون ایران اینترنشنال در کل جمهوری اسلامی یک خط عملیات روانی، و در خوزستان یک خط عملیات روانی ویژه دارد و کوچکترین اتفاق در خوزستان را برجسته می‌کند.

وی با اشاره به شایبه مطرح کردن این موضوع که چرا جمهوری اسلامی به خوزستان بی توجه است گفت: مگر امکان طرح این سوال برای سایر استان‌ها وجود ندارد و انتظار جمهوری اسلامی از خبرنگاران خوزستان به دلیل هجمه رسانه‌ای متمرکزتر بیشتر است و البته گاهی شاهد همنوایی برخی دوستان با خط عملیات روانی دشمن هستیم که مصیبت بزرگی است.

سردار شریف با بیان اینکه خوزستان برای همه مردم کشور مقدس است، افزود: مشکلات گذشته تا به امروز بیشتر بود؛ در گذشته مهمترین مشکل ما برقراری امنیت کشور بود، اما امروز این موضوع آخرین دغدغه مسوولین کشور به حساب می‌آید و نخستین مساله باید رسیدگی به معیشت مردم باشد.رسانه‌ها حتما باید در این حوزه همکاری کنند و رسالت خبرنگاری را ارتقا دهند، چون دشمن فوق العاده در این حوزه سرمایه گذاری کرده است.در حوزه افکار عمومی باید طرحی نو دراندازیم و نباید چشمهایمان را به روی فساد ببندیم و مطالبه گر نباشیم، اما گل به خودی نزنیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه امروز درخشش قدرت انقلاب اسلامی مانند خورشید است بیان کرد: اگر خود را از پوسته فضای مجازی رها کنیم و به متن مردم و افکار عمومی بسپاریم مشخص می‌شود که به فضل خدای بزرگ چه قدرتی در این کشور تولید شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
1
46
زندگی خودت با 80 میلیون نفر مقایسه نکن
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
4
شما مسئولین سایت خیلی بزدل هستید چرا نظرات بینندگان را پخش نمیکنید تا این ...بفهمد ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین