کد خبر: ۷۸۸۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

کیهان: مسئولان هشیار باشند که توافق برجام بدون تضمین و لغو تحریم، خسارت محض است

مسئولان دیپلماسی کشور بایستی هشیار باشند که تحت تأثیر فشارهای غرب به توافق بدون تضمین و توافق بدون لغو تحریم‌ها – که چیزی جز خسارت محض نیست- تن ندهند و همچنان بر شروط اصلی و انتفاع اقتصادی ایران از برجام تاکید داشته باشند؛ چنان‌که تاکنون چنین بوده است.
کیهان: مسئولان هشیار باشند که توافق برجام بدون تضمین و لغو تحریم، خسارت محض است
آفتاب‌‌نیوز :

کیهان در گزارشی که به مذاکرات هسته ای اختصاص داده است نوشت:برخی مدعیان اصلاحات که در تحریف و سانسور واقعیات ید طولایی دارند چنان از مقاومت تیم دیپلماسی و ریل صحیح دیپلماسی در دولت سیزدهم آشفته‌اند که حتی عبارت «زمزمه توافق» در گزارش روز دوشنبه کیهان را وارونه جلوه می‌دهند تا از آن «استقبال منتقدان دولت قبل از برجام دولت قبل!» را نتیجه بگیرند!

حال‌آنکه سراسر گزارش مزبور روایت تحلیلی از «تله‌گذاری تازه آمریکا در بازی با لغو تحریم‌ها» بود. به‌هرحال طرف‌های غربی همچنان به فشار علیه ایران ادامه می‌دهند و گمان می‌کنند می‌توانند دوباره از لغو تحریم‌ها فرار کرده و جمهوری اسلامی ایران را به زانو دربیاورند.

بر همین اساس است که مسئولان دیپلماسی کشور بایستی هشیار باشند که تحت تأثیر فشارهای غرب به توافق بدون تضمین و توافق بدون لغو تحریم‌ها – که چیزی جز خسارت محض نیست- تن ندهند و همچنان بر شروط اصلی و انتفاع اقتصادی ایران از برجام تاکید داشته باشند؛ چنان‌که تاکنون چنین بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین