کد خبر: ۷۸۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

زارع: حق هواداران ما دوری از ورزشگاه نبود

سرمربی ملوان می‌گوید تیمش بازی سختی مقابل استقلال خواهد داشت.
زارع: حق هواداران ما دوری از ورزشگاه نبود
آفتاب‌‌نیوز :

مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد مدت‌ها قرار است در انزلی بازی کنیم؛ در استادیومی که جای تماشاگران در آن خالی است. حق هواداران بود که به استادیوم بیایند. جای تاسف دارد که شرایط مهیا نشد. به نظر من زحمات زیادی از سوی برخی ارگان‌ها کشیده شد تا این استادیوم آماده شود اما بسیار سخت است که تماشاگران حضور ندارند.

او افزود: هر دو تیم بازی سختی در پیش دارند. استقلال به لحاظ مالی و نفری، اختلاف قابل توجهی با ما دارد. بودجه‌هایی که برای برخی تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود، بسیار زیاد است. زمان ما اینطور نبود. شاید قرارداد یک بازیکن استقلال، به اندازه کل بودجه ما باشد.

سرمربی ملوان ادامه داد: ما از نظر انگیزه در شرایط خوبی هستیم و حرف برای گفتن داریم اما باید نسبت‌ به تیم‌هایی مثل ما یک نگاه متفاوت صورت بگیرد. یک مرد پشت این تیم است که اگر نباشد، نمی‌دانیم چه اتفاقی برای ملوان رخ می‌دهد. ما منتظر اتفاقات خوب هستیم. جای هواداران خالی است و فقط هم بازی استقلال با ملوان بدون تماشاگر شده است. حق مردم ما این نبود. ما با انگیزه یک نبرد سخت را پیش می‌بریم.

زارع درباره محروم و مصدوم‌های تیمش گفت: ما اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبحان پسندیده را در جمع خود نداریم و بقیه بازیکنان حضور دارند. ما شب و روز دنبال بازیکن در خط حمله هستیم اما فوتبال ایران با مشکل مهاجم روبرو است و باید دنبال مهاجم خارجی یا داخلی رفت. ما همچنان پیگیر هستیم و نیاز داریم یک یا ۲ مهاجم به تیم اضافه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین