کد خبر: ۷۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۰
در پایان نشست دبیران حزب مؤتلفه صورت گرفت:

درخواست بادامچیان از رئیس‌جمهور درباره مشایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسدالله بادامچیان قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه سه کشور غربی به شورای امنیت گفت: «برخی از اعضای 1+5 به جای سیاست مذاکره، در پی خصومت با ایران اسلامی هستند و نامه سه کشور غربی به شورای امنیت به منزله تشدید خصومت با ایران است».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، وی ادامه داد: «در برابر این خصومت‌ورزی، دولت پاسخ قاطع و شایسته‌ای بدهد، زیرا ملت بزرگ ایران نمی‌تواند هر روز شاهد تعدیات آمریکا و برخی کشورهای دیگر غربی به حقوق مسلم خود باشد و باز مدارا کند».

بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت؛ با اشاره به تشدید تحریمها از سوی آمریکا و همدستانش اظهار داشت: «اگر آمریکا و همدستانش در پی تشدید تحریم‌ها و خصومت‌ها هستند، ملت ما نیز باید راهکارهای عمل متقابل را تدبیر کنند».

وی افزود: «البته ملت ایران ثابت کرده است، که تحریم‌ها و تهدیدها و فشارهای نظامی و اقتصادی عزمش را راسختر می‌کند و تاثیری در اراده دولت و ملت ندارد. اما آیا سران آن کشورها آمادگی تحمل پاسخ منفی و اقدامات قاطع ملت ایران را دارند؟».

بادامچیان ضمن تبریک موفقیت در پرتاب موشک ماهواره بر سفیر امید،‌به مقام معظم رهبری،‌دولت و ملت تاکید کرد: «این موفقیت بزرگ اثبات کرد که ملت ایران در سه دهه گذشته تجربه کافی آموخته که از تهدیدها فرصت بیافریند و همچنین اثبات کرد که همه تحریم‌های بین‌المللی و فشارهای مضاعف سران غرب کارایی ندارند، و ایران در جرگه 7 کشور دارای فناوری پیشرفته هوا- فضا وارد شده است».

وی در ادامه افزود: «ایران یک قدرت تاثیرگذار در صحنه بین‌المللی است که با درک صحیح از وضعیت کنونی خاورمیانه و جهان،‌ قدرت بزرگ فرداست و مصصم است با همه ملل جهان به جز غاصبان فلسطین و دولت‌هایی که رابطه خصمانه با ایران داشته و دارند روابط صمیمی و دوستانه و تعامل متقابل داشته باشد و مصلحت غرب در این است که بجای خصومت‌ورزی به نتایج مثبت، اذعان به منافع و حقوق حقه ایران بیاندیشد».

بادامچیان با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان اذعان داشت: «بیانات مقام معظم رهبری در روز ولادت امامت عدل وقسط جهانی برای همه منتظران حضرت مهدی (عج) راه صحیح و پر از ثمرات انتظار ظهور را نشان داد. و هشدار ایشان به مردم که فریب مدعیان ارتباط و دکاندارانی که ارزشها را ابزار سودجویی می‌کنند نخورند،‌بهترین راهنمایی بود».

وی افزود: «در سایه‌سار رهنمودهای مقام معظم رهبری در گسترش فرهنگ صحیح مهدویت برای جهانیان تشنه انتظار تلاش باید کرد و یک آسیب‌شناسی در مورد ترفندها و توطئه‌ها و کج‌اندیشی‌ و کژراههای التقاطی و انحرافی درباره مهدویت باید داشت. ما نباید اجازه دهیم مقدس‌ترین مفاهیم ارزشی و دینی مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی استکبار و بدخواهان قرار گیرد».

بادامچیان ضمن تشکر از اقدام 200 نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات خلاف انتظار یک مسئول تصریح کرد: «از رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که به نظرات مراجع محترم و علمای اسلام و بیش از 200 نماینده بی‌تفاوت نماند و اقدامی قاطع و سریع انجام دهد».

قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلای در پایان درباره اوضاع گرجستان گفت: «سرنوشت ملت‌ها توسط خود آنها باید تعیین شود و همه کشورها به ویژه آمریکا از دخالت در اوضاع کشورهای قفقاز و ماوراء قفقاز باید پرهیز کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۳۰
0
0
آقاي بادامچيان بجاي فشار به رييس جمهور در عوض كردن اقاي مشايي به فكر فردي براي رياست جمهوري دوره بعد باشيد انتخاب شما اشتباه بوده نه رفتار احمدي نژاد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین