کد خبر: ۷۸۸۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
اولین ۳ امتیاز فصل رحمتی در آبادان بدست آمد

شکست خانگی صنعت نفت مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم توانست در خانه صنعت نفت این تیم را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند تا اولین ۳ امتیاز فصل خود را بدست بیاورد.
شکست خانگی صنعت نفت مقابل آلومینیوم
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این دیدار با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

دو تیم در هفته اول این پیکار‌ها نتایج متفاوتی را به دست آوردند، ولی هیچ کدام موفق به کسب پیروزی نشدند.

آلومینیوم در خانه پذیرای هوادار بود. در شرایطی که انتظار می‌رفت تیم مهدی رحمتی بتواند از فرصت میزبانی در این مسابقه استفاده ببرد، اما چنین نشد و این هوادار بود که با یک گل موفق به کسب پیروزی شد تا اراکی‌ها لیگ را با شکست آغاز کنند.

در سوی مقابل نیز صنعت نفت در یک بازی سخت و دشوار برابر فولاد به تساوی رسید. در دربی خوزستان شاگردان نکونام مالک بیشتر توپ و میدان بودند و آبادانی‌ها در نهایت با کسب یک امتیاز مهم از زمین مسابقه خارج شدند.

حالا دو تیم در هفته دوم مسابقات به دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید خواهند بود.

بازی در نیمه اول بسیار سرد بود و اغراق نیست اگر بگوییم هیچ یک از دروازه بان‌ها واکنشی از خود در نیمه اول نشان ندادند.

در نیمه دوم این شاگردان رحمتی بودند که توانستند در دقیقه ۵۶ روی ارسال میلادفخرالدینی که با ضربه هوشمند همراه شد را مرادیان به زیبایی توپ را از روی خط برگرداند و در برگشت محمدرضا آزادی در مقابل دروازه با یک ضربه محکم، توپ را به تور چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه دیدار تلاش دو تیم خاصلی در بر نداشت تا این دیدار با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان برسد تا این تیم اولین ۳ امتیاز این فصل را بدست بیاورد.

با این نتیجه آلومینیوم ۳ امتیازی شد و در رتبه هفتم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با یک امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

گروه داوری: احمد محمدی / کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری / ناظر: محسن قهرمانی

ترکیب صنعت نفت:

احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان، فاخر تهامی، حسین پورامینی، امید خالدی، میثم تهیدست، حسین ساکی، سینا مریدی و امیرحسین فرهادی

سرمربی: رضا پرکاس

شکست خانگی صنعت نفت مقابل آلومینیوم؛ اولین ۳ امتیاز فصل رحمتی در آبادان بدست آمد

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن، میلاد فخرالدینی، والنتینو یوئل

سرمربی: مهدی رحمتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین