کد خبر: ۷۸۸۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۳

بررسی جایگاه معرفتی خاندان نبوت در شبکه سحر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ویژگی‌های تشیع و جایگاه علمی معرفتی خاندان نبوت(ص)، موضوعی است که امروز چهارشنبه 30 مردادماه در برنامه زنده «حقیقت» سیمای معارفی انگلیسی شبکه جهانی سحر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت. 

به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه، محبت به خاندان عصمت و طهارت (ع)، مهمترین ویژ‌گی‌های شخصیت معرفتی پیامبر و خاندان مطهرش و پرسش‌هایی نظیر اینکه چرا باید به اهل بیت پیامبر (ص) محبت ورزید؟ و فلسفه تبلیغ این دیدگاه از منظر تاثیرات فردی و اجتماعی آن و اینکه پیروی و اطاعت از چه کسانی و با چه ویژگیهایی برای مسلمانان مورد تاکید قرار گرفته است؟ از جمله مباحثی است که در برنامه زنده «حقیقت» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در برنامه این هفته «حقیقت»، طی گفتگوی تلفنی با «محمدحسین طالبی» استاد دانشگاه و مدرس حوزه علمیه قم و همچنین گفتگو با «سیدمحمد رضوی»‌کارشناس و مبلغ اسلامی به صورت ارتباط SNG با دفتر اسلامی لندن، موضوعات مطرح در برنامه به صورت دقیق و موشکافانه مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

برنامه «حقیقت» روزهای چهارشنبه هر هفته در ساعت 2 بامداد به وقت تهران به صورت زنده و با اجرای «حمید شرفی» روی آنتن سیمای معارفی انگلیسی شبکه جهانی سحر می‌رود.

مخاطبان داخل کشور نیز می‌توانند این برنامه را از طریق شبکه چهارم سیما ببینند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین