کد خبر: ۷۸۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
نماینده ساری: آقای قالیباف قرار بود تا ۲ ماه تکلیف وزارت صمت روشن شود

اعتراض یک نماینده مجلس به قالیباف؛ به خاطر شما کوتاه آمدیم!

نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
اعتراض یک نماینده مجلس به قالیباف؛ به خاطر شما کوتاه آمدیم!
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مجلس خواهان تعیین تکلیف معرفی وزیر تعاون و تفکیک وزارت صمت از سوی دولت و مجلس شد.

علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون ۲۴ شهریور به اتمام می‌رسد، این روز‌ها واحد‌های تولیدی و کارگران شرایط خوبی ندارند و اخبار خوبی از واحد‌های تولیدی به گوش نمی‌رسد، شفارود و نکاچو در مازندران را مثال می‌زنم که شرایط خوبی ندارند.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس ادامه داد: وزیر مقتدر لازم است تا مباحث را دنبال کند که انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست. امیدواریم با مسیری که شما و آقای رئیسی مدنظر گرفته اید بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین