کد خبر: ۷۸۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۴
هدایت آقایی در گفتگو با آفتاب:

سخنان هاشمی از سر دلسوزی است

مواضع روزنامه کیهان مهم نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتقادات اخیر آیت‌الله هاشمی نسبت به ضعف مدیریت دولت نهم و واکنش برخی نسبت به این مواضع گفت: «بسیاری از کسانی که امروز نان انقلاب را می‌خورند در زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی این انقلاب را پایه‌گذاری و مبارزه می‌کرد شاید اصلا نبودند».

هدایت آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به نوعی یکی از پدران این انقلاب معرفی کرد و با اشاره به سخنان اخیر وی نسبت به وضعیت سیاسی کشور و عملکرد دولت، خاطرنشان کرد: «اگر آقای هاشمی حرفی می‌زند حرف او با یک سیاستمداری عادی خیلی فرق می‌کند».

آقایی ادامه داد: «هاشمی به عنوان یکی از پدران و پایه‌گذاران انقلاب حرف می‌زند اما یک سیاستمدار عادی برای حفظ قدرت یا کسب آن صحبت می‌کند».

این فعال سیاسی با بیان اینکه هاشمی عطش قدرت ندارد که بخواهد به این دلیل صحبت یا انتقاداتی کند، ادامه داد: «قطعا سخنان هاشمی از سر دلسوزی است».

آقایی، هاشمی رفسنجانی را یکی از نزدیک‌ترین شخصیت‌ها به رهبر معظم انقلاب معرفی کرد و افزود: «اگر کسی بخواهد از رهبر معظم انقلاب نقل قولی بیاورد قطعا هاشمی در این زمینه ذی‌‌حق است نه کسان دیگر و لذا اگر ایشان نقل قولی از رهبر انقلاب می‌کنند قطعا موثق است و دقیقا هم می‌دانند که گفتن آن مشکلی ندارد».

این عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه هاشمی نسبت به مسائل جاری کشور و عمران و آبادانی و امور جاری مردم بسیار حساس است، ادامه داد: «ایشان همیشه نسبت به این موضوع حساس بوده و هستند و لذا وقتی که آمار و شاخص‌ها نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته عملکرد دولت بسیار نامطلوب بوده یعنی بر اساس گزارش بانک مرکزی که زیر نظر آقای رییس جمهور کار می‌کند عنوان می‌شود که تورم نسبت به پیش‌بینی برنامه چهارم دو برابر شده و یا سرمایه‌گذاری‌هایی که قرار بوده در زمینه برق انجام شود متناسب با رشد انجام نشده، هر فرد دلسوزی از شنیدن این مسائل ناراحت می‌شود و مقایسه می‌کند کشورهایی که در گذشته از ما بسیار عقب بودند امروز از ما در خیلی مسائل جلو زده‌اند».

وی با اظهار تأسف از اینکه امروز در کشور میلیون‌ها بیکار و بی‌سواد وجود دارند گفت: «متأسفانه روز به روز هم فشار گرانی و تورم بر دوش مردم سنگین‌تر می‌شود لذا در چنین شرایط هرکسی باید نسبت به این مسائل حساسیت نشان دهد و آقای هاشمی در این زمینه ذی‌حق‌تر هستند». 

آقایی با بیان این نکته که هاشمی امروز برای هیچ‌کس رقیب سیاسی نیست، گفت: «ایشان چهره‌ای از انقلاب هستند که اگر حرفی می‌زند به دنبال قدرت نیست و لذا اگر کسی کار آقای هاشمی را زیر سوال ببرد از این جهت اشتباه می‌کند».

آقایی با اشاره به واکنش روزنامه کیهان نسبت به سخنان اخیر هاشمی، گفت: «خط و مش روزنامه کیهان علی‌القاعده برخورد با بزرگان است و همیشه در این سطح مسائل را مطرح می‌کند». 

وی واکنش کیهان را مهم ندانست و افزود: «مواضع این روزنامه به نحوی است که شاید در صحنه سیاست توجه چندانی به آن نمی‌شود. اگر این روزنامه مؤثر بود مواضعی که در رابطه با دولت داشت مثل تغییر مصطفی پورمحمدی از وزارت کشور و مسائلی از این قبیل به کرسی می‌نشست».

آقایی در پایان این گفت وگو عنوان کرد که اظهارنظرها و واکنش‌های کیهان را باید در سطح خودش مورد سنجش قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۶/۰۴
0
0
افراط گري هميشه يا نقاب ودروغ بوده است يا اينكه درآينده اي نه چندان دور به تفريط كشيده مي شود . شاهد مثال هاي فراواني بعه از انقلاب اسلامي داشته ايم . آقاي هاشمي رفسنجاني از استوانه هاي اصلي انقلاب است . بايد به نصايح مشفقانه ايشان توجه شود .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۶/۰۴
0
0
albate in nazatre shakhsiye shomast na nazare mardom agar ishan darone mardom jayi dasht_and hatman reyise jomh_or bod_and alan d_orane 30 sal estemare iran be payan resid va bachehaye khomeyni sare kara amad_and in haghighat ra ghabol konid.albate man midanam faghat tarafdarhaye khodetan harfashon dar rozname sabt mishavad inam yek no azadiye eslahat ast dar s_orati ke roznameye osolgara harfe dele mardom ra minvis_and. vasalam
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۶/۰۴
0
0
آمارهاي آقاي احمدي نژاد ... است چراكه اگه درست باشد بايد وضعيت زندگي ومعيشت مردم بهتر شده باشد نه روز بروز بدتر بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین