کد خبر: ۷۹۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

راز پیروزی فایتر ایرانی بر حریف ایتالیایی چه بود؟

فایتر ایرانی از تاکتیک مبارزه‌اش برای شکست رقیب ایتالیایی گفت.
راز پیروزی فایتر ایرانی بر حریف ایتالیایی چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

امیر علی‌اکبری، بامداد امروز (شنبه) در سومین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» درحالی به مصاف مائرو سریلی از ایتالیا رفت که در دو مبازه قبلی خود شکست خورده بود، اما در پایان این مبارزه تماشایی فایتر ایرانی موفق شد از سد رقیب خود بگذرد و به نخستین بردش در این سازمان برسد.

علی‌اکبری پس از آغاز همکاری دوباره با علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران با شرایط بهتری در مبارزه حاضر شد و سرانجام در دقیقه ۹ راند دوم حریف خود را از پیش رو برداشت.

علی‌اکبری پس از کسب نخستین پیروزی خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» مقابل رقیب ایتالیایی اظهار کرد: به لطف خدا و کمک اهل بیت مبارزه خیلی خوبی مقابل رقیب ایتالیایی انجام دادم. با راهنمایی‌های علیرضا استکی به خوبی مبارز ایتالیایی را آنالیز کرده بودیم و واقعا حریف گردن کلفتی بود. تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.

این فایتر ایرانی با تشکر از زحمات استکی در مدت اخیر خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که زحمات شبانه‌روزی‌ام در یک سال اخیر و همچنین تلاش‌های استکی که از ۶ ماه گذشته کنارم بود و باعث شد ایراداتم در مبارزه گرفته شود و کمک بسیار زیادی در آنالیز حریفم داشت، نتیجه داد و خوشحالم که با کسب این پیروزی توانستم پس از ۳ سال سختی، عذاب و طرد شدن با پیروزی به رینگ برگردم و دل مردم را شاد کنم. امیدوارم با همین روند ادامه دهم و باعث افتخار ایران شوم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین