کد خبر: ۷۹۰۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

هشدار به ساپینتو/ استقلال نباید به مساوی هم فکر کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ساپینتو می‌تواند نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد و نباید به مساوی هم فکر کرد.
هشدار به ساپینتو/ استقلال نباید به مساوی هم فکر کند
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فنونی‌زاده در مورد شرایط استقلال پس از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی به بازی بهتر شده، مقابل مس کرمان خوب و سنجیده بازی کرد. سرمربی تیم حالا توجه بیشتری به بخش دفاعی دارد و این مساله ما را آسوده خاطر کرده است. مس کرمان هم تیم خوب و گردن کلفتی بود. روی ضدحملات صاحب موقعیت‌هایی شدند، اما بازیکنان استقلال عملکرد بهتری داشتند.

وی افزود: در دو بازی قبلی تیم رو به جلو بود و توجه زیادی به بخش دفاعی نمی‌شد، ولی در این بازی وضعیت و عملکرد خط دفاعی خوب شده بود. روزبه چشمی در منطقه خوبی قرار گرفته بود. مدافعین کناری هنگام دفاع سرجایشان بر می‌گشتند، هافبک‌های کناری هم جمع می‌شدند و به آن‌ها کمک می‌کردند. این هفته با نفت مسجد سلیمان بازی داریم که بد نتیجه نگرفته است. استقلال با همین شرایط می‌تواند این تیم را شکست بدهد و یک درصد هم نباید به مساوی فکر کرد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه انتظارات از بخش هجومی این تیم بیشتر است، گفت: آرمان رمضانی باید زودتر وارد زمین شود. هنگامی که بازی گره می‌خورد او می‌تواند موثر باشد. خط هافبک ما بد نبود. قرار گرفتن چشمی در پست هافبک دفاعی شرایط او را بهتر کرد. مهدی‌پور و رضاوند هم عملکرد خوبی داشتند، ولی باید بازی رو به جلوی بیشتری داشته باشند.

وی در مورد اینکه هواداران توقع یک برد با گل‌های بیشتر داشتند، اما استقلال فقط یک گل به ثمر رساند، عنوان کرد: محبی هنوز جا نیفتاده و اگر به هماهنگی بیشتری با تیم برسد، خط حمله توان بیشتری پیدا می‌کند. مهدی قائدی هم هنوز ناآماده است و در این شرایط عصبی می‌شود و دیدیم که اخطار هم گرفت. او باید به آمادگی لازم برسد. در کل استقلال نمایش خوبی داشت، اما مس کرمان خوب دفاع می‌کرد با اینحال بازهم توانستیم موقعیت گل بسازیم و در نهایت سه امتیاز را به دست بیاوریم.

فنونی زاده در مورد اختلاف باشگاه استقلال و صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی که منجر به پخش نامناسب بازی این تیم شده است، گفت: در خبر‌ها دیدم که درآمد زیادی از پخش بازی استقلال و پرسپولیس عاید صداوسیما شده است. اگر فقط ۱۰ درصد این درآمد را به هرکدام از این تیم‌ها بدهند فکر می‌کنم هر تیم سه هزار میلیارد دریافت می‌کند. پخش بازی این دو تیم حداقل دو ساعت برنامه تلویزیون را پر می‌کند. فوتبال پخش نکنند، مستند راز بقا یا فیلم تکراری نشان بدهند! یا بازی دو تیمی را نشان بدهند که تماشاگری ندارد.

وی تصریح کرد: در این صورت کسی نگاه نمی‌کند، ولی بازی استقلال یا پرسپولیس مردم را پای تلویزیون می‌کشاند. هم وقت تلویزیون را پر می‌کنند هم از نشان دادن تبلیغات درآمدزایی می‌شود که ثانیه‌ای هم پول می‌گیرند. با این مدل پخش بازی، کار خوبی نمی‌کنند. بخشی از این درآمدزایی متعلق به دو باشگاه است. من نمی‌گویم فقط به استقلال بدهند. به هرکدام از تیم‌ها ۱۰ درصد بدهند. بقیه برای خود صداوسیما باشد. بیشتر درآمدشان از همین فوتبال است. زمانیکه مسابقات تعطیل است از نظر مالی دچار مشکل می‌شوند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه در این شرایط همه باشگاه‌ها باید کنار هم باشند، اظهار داشت: پرسپولیس باید کنار استقلال باشد. این خوب نیست که بگویند با دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه نمی‌کنیم بعد مدیرعاملشان به تلویزیون برود و مصاحبه کند. تیم‌ها باید پشت هم باشند تا به هدف برسند. مانند بازی فوتبال است. اگر زمان دفاع کردن بازیکنان تیم تک تک باشند، تیم دچار مشکل می‌شود. استقلال به نفع همه کار می‌کند. به عنوان مثال تیم پیکان هم می‌تواند تبلیغات بگیرد، درآمد داشته باشد و خرج خودش کند. با حمایت هواداران و مردم می‌توان امیدوار بود که اتفاق خوبی برای باشگاه‌ها بیفتد. اگر باشگاه‌ها در مورد حق پخش کنار هم باشند به حقشان می‌رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین