کد خبر: ۷۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۷
شهریاری:

باید به انتقادات هاشمی توجه کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهریاری نماینده مردم بجنورد در مجلس در واکنش به انتقادات هاشمی رفسنجانی نسبت به عملکرد ضعیف دولت نهم گفت: «باید به سخنان هاشمی رفسنجانی هرچند دیر بیان شده توجه کرد تا مسوولان بتوانند با تفاهم و هموکاری مسائل اساسی کشور را حل کنند».

این عضو فراکسیون خط امام مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، اظهار داشت: «با توجه به اینکه آقای هاشمی از ابتدای انقلاب از مسوولان اصلی نظام بوده و ریاست مجلس را بر عهده داشته، دو دوره رییس جمهور بوده و اکنون رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان رهبری است، نسبت به نکات اصلی و مسائل ریز کشور آشنایی، آگاهی و اطلاع کافی دارند».

به گفته وی هر شخص منصفی به مسائل کشور نگاه کند متوجه می‌شود که با چالشهای بزرگی در همه زمینه‌ها دست به گریبانیم.

نماینده مردم بجنورد با اشاره به مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه مختلف در بیان علت اصلی این مشکلات گفت: «علت اصلی به سیاست‌های اقتصادی در دو، سه سال گذشته برمی‌گردد که باعث شده قدرت خرید مردم کاهش یابد و سرمایه‌گذاری زیربنایی به ویژه در مناطق دوردست صورت نگیرد و در نهایت پول‌ها طوری هزینه شود که نتواند در نهایت باعث رفاه اقتصادی مردم شود».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به درآمد عظیم نفتی کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: «اگر نتوانیم درآمد مالی خوب خود را صرف زیرساختارها کنیم، نمی‌توانیم کار مفید انجام دهیم».

شهریاری تأکید کرد: «هاشمی نسبت به اوضاع کشور اطلاع کافی و در نتیجه احساس نگرانی دارد و این امر بر حق است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین