کد خبر: ۷۹۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۳

استقلال دستور ساپینتو را نادیده می‌گیرد؟

اگر باشگاه استقلال به این نتیجه برسد که مطهری را قطعاً نمی‌خواهد و این بازیکن باید دور از تمرینات باشد، هم به آینده حرفه‌ای این بازیکن لطمه جبران ناپذیری وارد می‌کند و هم اینکه منابع مالی خود را صرف بازیکنی می‌کند که عملاً جایی در تمرینات ندارد.
استقلال دستور ساپینتو را نادیده می‌گیرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

گفته می‌شود کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ فسخ قرارداد ارسلان مطهری را تأیید نکرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد و رسماً از سوی کمیته وضعیت این خبر اعلام شود، باشگاه استقلال باید تکلیف این بازیکن را روشن کند. برای استقلال دو راه بیشتر وجود ندارد. راه اول این است که مطهری را با همین وضعیت دور از تمرین نگه دارد و حقوقش را پرداخت کند و راه دوم این است که ارسلان به تمرینات بازگردد و دوباره با استقلال شروع کند.

هر دو راه، اما برای استقلال و مطهری تبعاتی به دنبال خواهد داشت. اگر باشگاه استقلال به این نتیجه برسد که مطهری را قطعاً نمی‌خواهد و این بازیکن باید دور از تمرینات باشد، هم به آینده حرفه‌ای این بازیکن لطمه جبران ناپذیری وارد می‌کند و هم اینکه منابع مالی خود را مصروف بازیکنی می‌کند که عملاً جایی در تمرینات ندارد. بازگشت مطهری نیز با توجه به واکنشی که ساپینتو با دیدن مطهری در آخرین حضور این بازیکن داشت و صراحتاً اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و ارسلان نباید در تمرینات حاضر شود، تصمیم سرمربی را زیر سؤال خواهد برد.

در این شرایط شاید بهترین راهکار برای حل این ماجرا عقب‌نشینی ساپینتو از مواضع خود باشد و اعلام کند که به این بازیکن نیاز دارد و بر اساس قراردادی که با باشگاه منعقد کرده، از او بازی خواهد گرفت. در واقع بازگشت مطهری باید وابسته به موافقت قطعی ساپینتو باشد وگرنه ممکن است چنانچه تصمیم‌گیران باشگاه مطهری را مجاب به بازگشت به تمرینات کنند، میان او و سرمربی حاشیه‌هایی ایجاد شود و دو طرف نتوانند در فضای دوستانه‌ای کار را پیش ببرند.

آنچه مسلم است مطهری و باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده‌اند که شاید جدایی بهتر از ادامه همکاری باشد، اما به هر حال اگر کمیته تعیین وضعیت با کنار گذاشتن نام این بازیکن موافقت نکند و قرار باشد باشگاه هزینه بازیکنی را بپردازد که پیش‌تر نسبت به او اعلام عدم نیاز شده، همان بهتر که در محیطی دوستانه میان طرف‌ها کدورت‌ها از بین برود و این بازیکن در فضایی دوستانه و با حفظ شأن و شخصیتش به تمرینات بازگردانده شود. بدون شک اگر مدیران استقلال در ماجرای مطهری قدری آینده نگری به خرج می‌دادند و مسائل مربوط به کاوه را که قرار بود به جای مطهری وارد لیست شود، به خوبی رصد می‌کردند هرگز به چنین نقطه مأیوس کننده‌ای نمی‌رسیدیم و یا مطهری پیش از پایان نقل و انتقالات می‌رفت و یا اینکه به عنوان یک بازیکن مورد نیاز در ترکیب باقی می‌ماند.

منبع: ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین