کد خبر: ۷۹۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۷ - ۲۲:۲۳
به‌ زودی اعمال می‌شود؛

تغییرات در فرودگاه هیترو لندن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسافرانی که با بی ام آی bmi دومین خط بزرگ هوایی بریتانیا سفر می‌نمایند بزودی از تسهیلات و رفاه بهتری در فرودگاه «هیترو» برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، تغییرات چشمگیر فوق در راستای بهینه‌سازی خدمات در ترمینال یک تا پایان مارس 2009 به پایان خواهد رسید. توسعه و افزایش خدمات برای مسافران «بی ام آی» جهت تسهیل در زمان کنترل بلیت وخدمات پیش از پرواز به نحوی طراحی گشته که مسافرین در فضایی بسیار مناسب و دلپذیر امور مسافرتی خود را انجام دهند. 

این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که معمولا مسافران از اتلاف وقت خود پیش از پرواز ناراضی هستند و میخواهند هر چه سریعتر این مراحل را طی کرده و کارت پرواز خود را دریافت کنند. حتی برخی از مسافران با اظطراب این مرحله از پرواز خود به فرودگاه وارد می‌شوند. 

اولین اقدام در این زمینه، تغییر در طراحی داخلی و افزایش وسعت محل کنترل بلیت در ترمینال یک بوده است. از ماه اکتبر سال 2008 نه تنها پیشخوان‌های بیشتری برای تسهیل امور مشتریان اختصاص داده‌ خواهد شد بلکه این محل به مکان جدیدی نزدیک به 2 ورودی پروازهای بین المللی و منطقه حراست داخلی فرودگاه انتقال پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن «بی ام آی» به مسافران «بیزنس کلاس» اولویت بیشتر و به مسافران «اکونومی» نیز امکانات بهتر ارائه خواهد داد. 

سالن استراحت جدید پروازهای بین المللی «بی ام آی» اوایل سال 2009 برای عموم بازگشایی خواهد شد. در کنار سالن استراحت بی نظیر و بازسازی شده اخیرا «استار الاینس؛ Star Alliance» نیز دو سالن استراحت جدید در ترمینال یک افتتاح نموده‌است و بعنوان یکی از اعضاء استار الاینس، مسافران «بی ام آی» می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور، زمان ورود و خروج از فرودگاه هیترو لندن از امکانات سالن‌ها بهره‌مند شوند. 

علاوه‌بر کلیه موارد ذکر شده مسافران «بی ام آی» می‌توانند در زمان‌های بسیار مناسب از خدمات سریع، آرام و موثر در سالن‌های استراحت بسیار زیبا و جدید بهره‌مند شده و با تمهیدات جدید حراست فرودگاه، تحویل و ترخیص بار در صفوف منظم و کم ازدحام در ترمینال یک از اویل مارس سال 2009 با آرامش مسافرت نمایند. بنابر اظهارات مقامات مسئول در فرودگا های بریتانیا با ارائه خدمات نوین، مسافران تنها بین پنج تا ده دقیقه برای کنترل و امور امنیتی منتظر خواهند ماند. 

با در نظر گرفتن ظرفیت رو به گسترش فرودگاه هیترو، در آینده نزدیک سالانه حدود 6 میلیون مسافر که از ترمینال یک مسافرت می نمودند کاهش خواهد یافت و از این رو مسافران «بی ام آی» می‌توانند در ترمینالی با تردد کمتر، آرامش بیشتر و بدون صف‌های طولانی در زمان کنترل بلیت، سفر نمایند و مهم‌تر آنکه خدمات و تسهیلات بهتر و آسان‌تری در اختیار مسافرانی که پرواز خود را عوض می نمایند قرار خواهد گرفت. 

«بی ام آی» با پروازهای روزانه و مستقیم مسیر تهران – لندن از فرودگاه بین‌المللی‌امام‌خمینی(ره)، به مقصد «هیترو» به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. به عنوان عضو «استارالاینس؛ Star Alliance» این خط هوایی به مسافران خود امتیازات قابل توجهی مانند عضویت در شبکه جهانی پرواز را ارائه می‌دهد. 

از جمله دیگر تسهیلات پرواز با خط هوایی «بی ام آی»، «کلوپ دیاموند» است که به مسافرانی که امتیاز بیشتری بر اساس مایل پروازی بیشتر کسب نمایند جوایز ارزشمندی هدیه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین