کد خبر: ۷۹۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۲
داریوش قنبری با اشاره به خبر پانا درباره کمیته x، تاکید کرد؛

رسانه‌ها اخبار غیرواقعی منتشر نکنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری به خبر فعال شدن کمیته  «X» برای جلوگیری از مصاحبه‌های اصلاح‌طلبان که چندی پیش در  خبرگزاری پانا منتشر شده ‌بود، واکنش نشان داد. 

این نماینده مجلس در این‌‌باره به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «درج خبری در خبرگزاری پانا، موجب شد که برخی از نمایندگان اصلاح‌ طلب مجلس و اصحاب رسانه کشور واکنش‌های منفی نسبت به غیرواقعی بودن خبر مذکور نشان داده و این خبر را نادرست بدانند، چرا که مضمون خبر فوق در خصوص تصمیم جدید کمیته غیرواقعی «X»،برای جلوگیری از درج مصاحبه‌های اصلاح‌طلبان در رسانه‌های رسمی کشور است».

وی با تاکید بر این‌که رسانه‌ها نباید اخبار خلاف واقع منتشر کنند، افزود: «همچنین از نکات ابهام‌آمیز این خبر، عدم مشخص‌بودن منبع خبر و استفاده نابجا از تریبون دانش‌آموزی کشور می‌باشد، که بارها بزرگان نظام نسبت به عدم دخالت‌ دادن آن‌ها در امور سیاسی هشدارهایی داده‌اند».

گفتنی است که قبلاً نیز چندتن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی راجع به برخی اقدامات خاص در «خبرگزاری پانا» متعلق به وزارت آموزش و پرورش، در طی چند هفته گذشته واکنش‌هایی نشان داده بودند و از عملکرد مدیرعامل جدید «پانا» انتقاد کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین