کد خبر: ۷۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

واکنش ساعی به نتیجه تکواندو در قونیه

رئیس فدراسیون تکواندو در نشست خبری گفت: با ۱۵ ورزشکار به قونیه رفتیم و نتایجی که کسب کردیم بهتر از کشتی بود.
واکنش ساعی به نتیجه تکواندو در قونیه
آفتاب‌‌نیوز :

نشست خبری هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در مورد کسب نتایج تیم ملی تکواندوی مردان و بانوان در مسابقات جهانی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف و برنامه‌های آتی فدراسیون تکواندو امروز چهارشنبه ۹ شهریور ماه در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدای صحبت‌های خود، اظهار داشت: قرار بود زودتر از این‌ها و به مناسبت روز خبرنگار در خدمت شما باشیم، اما تداخلی که با مراسم سوگواری امام حسین ع و مسابقات کشور‌های اسلامی به وجود آمد، این مراسم امروز برگزار می‌شود. از همه عزیزان در رسانه که با انتقاد‌های خود ایرادت ما را گوش زد و یاد آوری می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از بدو ورود کار بسیار سخت و‌فشرده‌ای داشتیم. مسابقات جام فجر و باشگاه‌های آسیا و مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و اوپن فجر را داشتیم. چهار رویداد سنگین که قرار بود در کیش برگزار شود و پس از بررسی‌هایی که شد، چون تیم قبلی یک مقدار کار‌ها را انجام داده بود و ما خبر نداشتیم، یک تیم کارشناسی گذاشتیم و دیدم به ضرر فدراسیون است که در کیش برگزار شود و طی پنج روز در تهران تصمیم گرفتیم برگزار شود و هزینه‌ها کم شد. تیم‌های بیشتری هم در مسابقات تهران حضور پیدا کردند، چون حضور آن‌ها در تهران برایشان کم هزینه‌تر بود.

ساعی در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: با برگزاری مسابقات در تهران استقبال به اندازه‌ای زیاد شد که ما ناچار شدیم یک مقطع جلوی سایت را برای ثبت نام بگیریم. مسابقات در طول یازده روز واقعا تیم برگزاری مسابقات تلاش کرد. نماینده فدراسیون جهانی از برگزاری مسابقات راضی بود. رئیس اتحادیه آسیا هم که در مسابقات حضور داشت واقعا راضی بود. امیدوارم این مسابقات جی تو سال‌های آینده هم برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: تلاش می‌کنیم جام فجر را در تابستان برگزار کنیم. مسابقات پومسه جهانی را در کره جنوبی داشتیم، تیم‌کیفی را اعزام کردیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. یک تیم ۱۳ نفره اعزام کردیم. دوره قبل ۲۷ نفر اعزام شده بودند که این دوره نتایج راضی کننده بود. مسابقات قهرمانی آسیا را داشتیم‌که برای اولین بار بانوان ما روی سکوی قهرمان آسیا ایستادند و در کره جنوبی قهرمان شدیم. کادرفنی تلاش زیادی کرد که اتفاق خوبی را پس از سال‌ها رفم زد. این آن‌ها خیلی همدل و همراه هستند، این نتیجه حاصل این همدلی است.

وی در خصوص بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: ۱۵ ورزشکار اعزام شدند و بهترین نتیجه را کسب کردیم و نتایج ما بهتر از کشتی بود، کشتی با ۲۰ ورزشکار به قونیه رفت، اما ما با ۱۵ ورزشکار رفتیم و با عنوان قهرمانی و کسب ۱۳ مدال به کارمان پایان دادیم.

ساعی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت تیم‌های ما ایجاد رقابت است. در نوجوانان و نونهالان دو رویداد داشتیم و دو کادرفنی جداگانه گذاشتیم و در بزرگسالان هم به این شکل بود. تمام مسابقات پشت سر هم بود و نمی‌توانستیم یک کادر فنی و یک تیم ملی را به مسابقات اعزام کنیم. کمیته فنی تصمیم گرفت دو کادرفنی و دو تیم به مسابقات بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین