کد خبر: ۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۴

جنجال در برگزاری یک کنسرت موسیقی در کرمان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عدم وجود یک مکان مناسب برای برگزاری کنسرت های موسیقی در کرمان و توزیع و فروش نامناسب بلیط باعث شد تا برگزاری کنسرت «حمید عسکری» در کرمان با جنجال و نابسامانی همراه باشد. 

به گزارش خبرگزاری آفتاب از کرمان، به گفته یکی از شرکت کنندگان در این کنسرت عرضه بیش از ظرفیت سالن بلیط کنسرت «حمید عسکری» توسط مراکز فروش بلیط باعث شد تا جمعیتی دو برابر ظرفیت سالن ورزشی فجر کرمان که برای کنسرت موسیقی در نظر گرفته شده بود برای دیدن این برنامه مراجعه کنند. 

این اتفاق باعث شد تا برنامه در دو سانس اجرا شود که سانس دوم به ساعت 23:45 دقیقه موکول شد. این برنامه ریزی باعث ایجاد نابسامانی در ورودی‌های سالن فجر شد به طوریکه ازدحام و شلوغی باعث شکسته شدن تعدادی از شیشه های سالن و حتی مصدومیت برخی از مراجعه کنندگان شد. 

در حین اجرای برنامه موسیقی نیز «حمید عسکری» به دلایلی، حتی از فرط ناراحتی میکروفون خود را به زمین انداخت و برنامه را نیمه تمام رها کرد. این در حالیست که قطع برق و شلوغی و بی‌نظمی حاضران در سالن دلیل این اقدام عنوان می‌شود. 

این اتفاق باعث شد تا معاون امنیتی و سیاسی استاندار کرمان در این رابطه اظهار نظر نماید. «ابوالقاسم نصرالهی» در این مورد و در پاسخ به شبهاتی که قطع برق در سالن را عمدی و به درخواست مسئولان شرکت کننده در کنسرت می‌دانستند گفت: «قطع برق كه شب گذشته در جریان برگزاری كنسرت موسیقی پاپ در كرمان صورت گرفت عمدی نبوده است». 

وی در مورد چند درگیری صورت گرفته در هنگام برگزاری این كنسرت طی شب‌های اخیر نیز گفت: «این درگیری‌ها در ارتباط با برگزاری یك سانس اضافی صورت گرفته و علت دیگری نداشته است و تا این لحظه گزارشی مبنی بر عدم رعایت قوانین در كنسرت یاد شده به ما اعلام نشده است».

 در همین حال خبرگزاری فارس که چندی قبل با نوع خبررسانی خود موفق به لغو کنسرت لیلی افشار در کرمان شده بود در خروجی خبر خود در این مورد متذکر شد: «حواشی این كنسرت اعتراض برخی از مسئولان استان را برانگیخته است اما با توجه به لغو كنسرت لیلی افشار توسط مسئولان استان كه اخیرا‌ در كرمان صورت گرفت و برخی به آن اعتراض كردند، به نظر می‌رسد هیچ یك از مسئولان حاضر به اظهار نظر صریحی در مورد اتفاقات صورت گرفته در كنسرت اخیر نیستند».
 
این خبرگزاری اضافه کرد: «در كنسرت پاپی كه طی روزهای اخیر در سالن فجر كرمان برگزار شده است، شئونات اخلاقی و اسلامی چندان رعایت نمی‌شود و مدیركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان نیز هم اكنون در خارج از استان به سر می‌برد».
 
به گزارش خبرنگار آفتاب در کرمان، این در حالی است که به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب، برنامه‌های موسیقی که خصوصاً با حضور چهره‌های ملی در کرمان برگزار می‌شود همواره با مشکلاتی همراه بوده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین