کد خبر: ۷۹۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
تبلیغات

باربری آنلاین را انتخاب کنیم یا باربری سنتی؟

باربری‌های سنتی چندین و چند سال است که خدمات جابجایی لوازم و محصولات و انواع و اقسام بار‌ها را ارائه می‌کنند؛ و توانسته‌اند تا حدی مشکل مشتریانی که نیاز به حمل بار دارند را حل کنند؛ اما تکنولوژی با آمدنش روی این کسب و کار‌ها هم تاثیر گذاشته است و خدمات حمل بار را بهبود داده است.
باربری آنلاین را انتخاب کنیم یا باربری سنتی؟
آفتاب‌‌نیوز :

در حال حاضر با کمک اینترنت و نصب اپلیکیشن‌های مخصوص می‌توانید از خدمات باربری آنلاین به جای باربری سنتی استفاده کنید. در این مواقع بیشتر افراد با این سوال مواجه می‌شوند که باربری آنلاین و سنتی چه تفاوتی با هم دارند؛ و چرا باید باربری آنلاین را به جای خدمات همیشگی باربری، یعنی باری سنتی استفاده کنیم!

در ادامه بعضی از مزایایی که باربری آنلاین نسبت به باربری سنتی دارد را ارائه کرده‌ایم؛ تا با بررسی تفاوت‌های این دو سرویس بهتر بتوانید خدمات حمل بار را برای جابجایی اقلامی که نیاز دارید انتخاب کنید.
مزیت‌های شرکت‌های باربری:

۱) شفافیت در قیمت باربری آنلاین

در باربری‌های سنتی قیمت مشخصی برای حمل اقلام مختلف وجود ندارد؛ و مشتری با شرکت ارائه کننده خدمات باربری یا دارنده ماشین حمل بار برای قیمت نهایی جابجایی اقلام مورد نظر توافق می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که گاهی قیمت حمل بار‌ها نسبت به قیمت واقعی آن بیشتر شود؛ و هیچ معیاری برای سنجش کم یا زیاد بودن قیمت اعلامی شرکت باربری یا ماشین حمل بار وجود نداشته باشد.

اما وقتی از خدمات باربری آنلاین استفاده می‌کنید قیمت حمل بار به طور شفاف برایتان نمایش داده می‌شود؛ و می‌توانید با توجه به مبدا و مقصد و نوع ماشینی که برای جابجایی لوازم و اقلام مورد نیازتان انتخاب می‌کنید مبلغ اعلام شده را بپردازید.

این قیمت برای حمل بار بین مبدا و مقصد در نظر گرفته می‌شود و فرستنده یا گیرنده بار نیازی به پرداخت هزینه اضافی تحت عنوان انعام و... نخواهد داشت. به همین خاطر است که باربری آنلاین نسبت به باربری سنتی انتخاب بهتر است و با انتخاب آن می‌توانید در هزینه جابجایی اقلامی که دارید صرفه‌جویی کنید.

۲) امکان دریافت خدمات باربری به صورت دائمی

شرکت‌های باربری معمولاً در ساعت‌ها و روز‌های مشخصی فعالیت می‌کنند؛ و اگر هوا بارانی باشد یا اینکه در روز تعطیل قصد جابجایی اقلام و لوازم مختلف را داشته باشید پیدا کردن ماشین حمل بار برایتان سخت خواهد بود.

مخصوصاً وقتی بار‌هایی که می‌خواهید جابجا کنید سنگین و زیاد باشند و نیاز به ماشین‌های حمل بار مخصوص بزرگ داشته باشید؛ به راحتی نمی‌توانید جابجایی بار‌ها را انجام دهید. چون ماشین‌هایی که به صورت عمومی برای حمل بار وجود دارند کوچک هستند؛ و تنها کسانی که از شرکت‌های باربری خدمات حمل بار را دریافت می‌کنند می‌توانند از این خودرو‌ها استفاده کند.

اما وقتی از خدمات باربری آنلاین استفاده می‌کنید با این مشکلات مواجه نخواهید بود. چون خودرو‌هایی که در این پلتفرم‌ها هستند تنوع زیادی دارند و به راحتی می‌توانید ماشین‌های حمل بار بزرگ یا کوچک را برای جابجایی اقلام مورد نیازتان انتخاب کنید.

همچنین خدمات باربری آنلاین به صورت دائمی و در بستر اینترنت ارائه می‌شود؛ بنابراین هر روز و ساعتی که نیاز به جابجایی بار و... داشته باشید می‌توانید از طریق اپلیکیشن¬های فعال در این زمینه نسبت به دریافت خدمات مورد نیازتان اقدام کنید.

۳) ارائه خدمات پشتیبانی باربری آنلاین

باربری‌های سنتی معمولاً به صورت تلفنی کار می‌کنند و برای دریافت خدمات حمل بار می‌توانید با شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرید و درخواست ماشین و کارگر کنید. پس از این تماس و رسیدن ماشین و کارگر بارگیری انجام و هزینه آن دریافت می‌شود. سپس بار‌ها در مقصد تحویل داده می‌شوند و ماشین دوباره برای بارگیری جدید آماده می‌شود.

در طول این فرآیند فردی مسئول رسیدگی به مشکلات ماشین حمل بار و رفتار کارگر‌ها نیست و اگر مشکلی برای وسایل پیش بیاید، یا اینکه پرسنل باربری رفتار غیرمحترمانه‌ای داشته باشند، چاره‌ای جز مدارا و تحمل برایتان باقی نمی‌ماند.

اما در باربری آنلاین اسنپ این مشکل هم حل شده است. پشتیبانی اسنپ آماده شنیدن صدای فرستنده یا گیرنده بار درباره مشکلات حمل بار است. با وجود پشتیبانی باربری آنلاین، خیالتان راحت خواهد بود که برای جابجایی وسایل و اقلام مورد نیازتان بهترین خدمات را دریافت می‌کنید؛ و هر مشکلی در این مسیر برایتان وجود داشته باشد قابل پیگیری و رسیدگی است؛ و در انتها...

برای دریافت خدمات باربری آنلاین نیاز به حضور در مکان خاصی ندارید و فقط از طریق گوشی تلفن همراهتان می‌توانید خدمات باربری را از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ دریافت کنید.

به محض وارد کردن مبدا و مقصد و انتخاب خودرو، قیمت حمل بار برایتان نمایش داده می‌شود. سپس می‌توانید هزینه بار را در مبدا یا مقصد بپردازید.

در طول مسیر حمل بار هم می‌توانید ماشین را به صورت لحظه‌ای رصد کنید و خیالتان از بابت سالم رسیدن بار به مقصد راحت باشد.

برای رزرو خدمات حمل بار وانت با اسنپ بار اینجا را کلیک نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین