کد خبر: ۷۹۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
تبلیغات

قیمت هتل‌های ALL استانبول

استانبول به دلیل موقعیت توریستی خود، همیشه شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران بوده است. این شهر با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری خود، دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد است تا بتوان به‌خوبی نیاز مسافران را برطرف نماید.
قیمت هتل‌های ALL استانبول
آفتاب‌‌نیوز :

استانبول به دلیل موقعیت توریستی خود، همیشه شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران بوده است. سالانه تعداد زیادی پرواز استانبول به تهران و برعکس از تهران و سایر شهر‌های به استانبول انجام می‌شود. در عین حال این شهر با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری خود، دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد است تا بتوان به‌خوبی نیاز مسافران را برطرف نماید. البته تمام این هتل‌ها دارای امکانات و خدمات کاملی نیستند و به همین دلیل ممکن است بعد از سفر به استانبول تجربه ناخوشایندی داشته باشید.

در این موارد بهترین پیشنهاد این است که به دنبال هتل‌هایی با امکانات و خدمات ALL باشید. البته قیمت هتل‌های استانبول در هتل‌های پنج ستاره و با خدمات ALL کمی زیاد است؛ اما می‌توانید با خیال راحت سفری مطبوع و دلپذیر را به پایان برسانید. اگر دوست دارید با انواع خدمات و ویژگی‌های هتل‌های ALL در استانبول آشنا شوید، در ادامه همراه من بمانید.

هتل‌های ALL استانبول چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌صورت کلی هتل‌های ALL به انواع هتل‌های لوکسی گفته می‌شود که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی در آن‌ها وجود دارد و با جذابیت‌های گوناگون خود تا حد زیادی مسافران را سرگرم می‌کنند. به همین دلیل اگر شما هم این نوع هتل را در استانبول رزرو کرده باشید، حتی فرصت نمی‌کنید برای گشت‌وگذار به سطح شهر بروید.

البته قیمت هتل‌های استانبول در مدل‌های ALL کمی گران است، اما لذت تفریحی کامل و جذاب را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر آن در هتل‌های ALL همه نوع نوشیدنی، غذا، میان وعده، دسر و خوراکی سرو می‌شود و مسافران می‌توانند به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند. به عبارتی هزینه استفاده از آن‌ها در همان ابتدای رزرو هتل و پرداخت قیمت هتل‌های استانبول از شما گرفته می‌شود؛ بنابراین دیگر نیازی نیست برای صرف هرکدام از وعده‌های غذایی یا میل کردن خوراکی‌های رنگارنگ موجود در هتل، هزینه آن را بپردازید. نکته مهم دیگر این است که در برخی از این هتل‌ها امکانات دیگری هم بدون دریافت هیچ نوع هزینه به مسافران و میهمانان ارائه می‌شود.

قیمت هتل‌های ALL استانبول

چه امکانات ویژه‌ای در هتل‌های ALL دریافت می‌کنید؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که معمولا این هتل‌های لوکس در شهر‌های ساحلی ساخته می‌شوند و به همین دلیل چشم‌اندازی فوق‌العاده و زیبا رو به دریا دارند؛ بنابراین اگر در سفر به استانبول به دنبال استراحت و کسب آرامش و تفریح در سطح شهر هستید، این نوع از هتل‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود.

شما با انتخاب یک هتل ALL تا ساعت ۱۲ شب می‌توانید از خدمات دریافت غذا به‌صورت رایگان استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که بعد از این ساعت سرو غذا با هزینه انجام می‌شود. علاوه بر آن در یک هتل ALL فقط برخی از نوشیدنی‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند. اگر بخواهد نوشیدنی‌های گران‌قیمت میل کنید، باید هزینه آن را به‌صورت جداگانه بپردازید.

درنهایت اینکه در این هتل‌ها تمام وعده‌های غذایی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید از امکاناتی مانند سلف‌سرویس، غرفه کنار استخر و ساحل و فست فود‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید.

خدمات قابل توجه دیگر در این هتل‌ها مواردی مانند استخر روباز یا سرپوشیده، پارکینگ، حمام ترکی، اتاق بخار، فروشگاه، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان، پرستاری از کودکان، سالن زیبایی، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات، خشکشویی، اتاق کنفرانس و خدمات خانه‌داری است.

قیمت هتل‌های ALL استانبول

قیمت هتل ALL در استانبول چقدر است؟

حقیقت این است که برای تعیین قیمت هتل‌های استانبول در حالت ALL نمی‌توان عدد دقیق و مشخصی را بیان کرد. این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد. به‌طور مثال اولین مسئله در تعیین قیمت هتل‌های ALL میزان و نوع خدماتی است که آن‌ها به شما ارائه می‌دهند. ممکن است یک نوع خدمات و امکانات در هتلی ارائه شود و در هتل دیگر آن را در اختیار مسافران قرار ندهند.

همین موضوع می‌تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد. علاوه بر آن توری که برای سفر انتخاب می‌کنید و میزان روز‌های سفر هم در تعیین قیمت کلی هزینه سفر شما تاثیر خواهد داشت. اما به‌صورت کلی می‌توان گفت که تعداد هتل‌های استانبول که به‌صورت ALL هستند و خدمات کامل ارائه می‌دهند، محدود است و در سایر هتل‌ها خدمات و امکانات در حد BB به مسافران ارائه می‌شود.

نکته دیگر اینکه بیشتر هتل‌هایی که خدمات ALL دارند، در خیابان تکسیم واقع شدند و ازجمله هتل‌های مرغوب استانبول می‌توان به مواردی مانند هتل مارمارا تکسیم، هتل فور سیزن استانبول، هتل لازونی، هتل شراتون گرند استانبول و هتل رافلز اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین