کد خبر: ۷۹۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

موضوع «شکرستان» جدید چیست؟

تهیه‌کننده «شکرستان» ـ با اعلام اینکه این انیمیشن تلویزیونی چندین قسمت آماده پخش دارد، از ساخت سری جدید این مجموعه با موضوع بحران آب خبر داد.
موضوع «شکرستان» جدید چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

صفوی درباره انیمیشن «شکرستان» که چند سال است از تلویزیون پخش می‌شود، به ایسنا گفت: ۵۲ قسمت آماده پخش داشتیم که چند قسمتش در ایام عید قربان و عید غدیر پخش شد و بقیه قسمت‌ها در زمستان سال جاری و نیز ایام عید نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

او افزود: برای سری جدید هم «صبا» قرارداد بسته و قرار است ۵۲ قسمت دیگر ساخته شود. سری جدید که در حال نگارش است، درباره مصرف آب و بحران کم آبی است.

این تهیه‌کننده که سال گذشته مجموعه عروسکی «شبکه کوچک» را به روی آنتن داشت، در پاسخ به اینکه با توجه به صرف هزینه و زمان بسیار برای ساخت دکور‌های این مجموعه، آیا ادامه آن ساخته خواهد شد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه در ایام نوروز پخش شد و دیگر تمام شده است.

صفوی سپس از ساخت یک مجموعه عروسکی دیگر که بر اساس یکی از آیتم‌های «شبکه کوچک» است خبر داد و افزود: آیتم «مدرسه شبانه‌روزی» که پنج عروسک از جمله گوریل انجیری را داشت، به صورت جداگانه سفارش شده و برای صداوسیما ساخته می‌شود. این مجموعه تحت همان عنوان «مدرسه شبانه‌روزی» شامل هر قسمت پنج دقیقه، ساخته می‌شود.

صفوی گفت: این مجموعه در مرحله نگارش است و معلوم نیست از کدام شبکه پخش شود.

تهیه‌کننده «شکرستان» در پایان درباره ساخت مجموعه عروسکی در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: هر رسانه ویژگی‌های خاص خودش را دارد. تعداد مخاطبان صداوسیما خیلی بیشتر از شبکه خانگی است، اما از طرفی شبکه خانگی وارد فرهنگ عمومی شده و خانواده‌ها از آن استقبال کرده‌اند، اما شاید جمع مشترکان وی او دی‌ها دو میلیون نفر باشد و معمولا هم از سریال‌های بزرگسال در این فضا استقبال می‌شود. در شبکه خانگی از سریال‌های کودکانه کمتر استقبال می‌شود، اما آنجا را هم باید امتحان کرد و دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین