کد خبر: ۷۹۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۶
محمدنبی حبیبی در جمع نمایندگان مجلس:

برخی با طرح شعار جوانگرایی به دنبال فریب افکار عمومی هستند

کار باید دست جوان‌ها باشد اما باید کادرسازی شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم افطاری از سوی حزب موتلفه اسلامی با حضور نمایندگان مجلس هشتم برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «حزب باید توانایی پرداخت نظریه در جامعه را داشته باشد».

وی ادامه داد: «یک حزب و تشکیلات باید بتواند برای اداره کشور پاسخ دو سوال چگونه و با چه کسانی می‌شود کشور اداره کرد را بدهند».

حبیبی تصریح کرد: ‌«در مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامی در حال تهیه بانک اطلاعات مدیران هستیم تا برای بخش‌های مختلف و اداره کشور نیروی انسانی معرفی کنیم».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «کار باید دست جوان‌ها باشد اما عده‌ای این شعار را مطرح می‌کنند و به دنبال فریب افکار عمومی هستند، کار باید دست جوان‌ها باشد اما باید کادرسازی شود».

حبیبی در خصوص وجود احزاب در ایران اظهار داشت:‌ «اگر چند حزب خوب، مقتدر و پایبند به نظام با سلیقه‌های مختلف در کشور وجود داشته باشند و وارد میدان رقابت شده و برنامه‌ها و افراد خود را به مردم معرفی کنند، در انتخابات مردم می توانند افراد خود را راحت‌تر انتخاب کرده و جواب انتقادات خود را از احزاب بگیرند».

وی در ادامه گفت: «احزاب باید سپر بلای نظام و ولایت فقیه باشند، احزاب باید تلاش کنند تا خطری متوجه نظام و ولایت فقیه نشود».

حبیبی همچنین نحوه فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی را برای نمایندگان تشریح کرد.

در ادامه این مراسم اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «مجلس برای اینکه بتواند بهتر به طرح‌ها و لوایح رسیدگی کند نیاز به کار تشکیلاتی و جمعی دارد».

بادامچیان ادامه داد: «حزب موتلفه اسلامی هدفش تحقق جامعه نمونه اسلامی است و ما تشکیلات را نه برای کسب قدرت بلکه برای خدمت می‌خواهیم و این وظیفه‌ای است که شهدا به دوش ما گذاشته‌اند».

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «اگر برای خدا کار دسته جمعی کنیم، رهبر معظم انقلاب نیز اطمینان پیدا می‌‌کند که بازوی توانمندی در کنار خود دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین