کد خبر: ۷۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۶

در سوپرماکت‌های انگلیس، دندانهای خود را چک-آپ کنید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از این پس خدمات دندان‌پزشکی به عنوان سرویس تازه‌ای از سوی گروهی از سوپرمارکتهای بریتانیایی به مشتریان‌شان افزوده خواهد شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، مشتریان سوپرمارکتهای بریتانیا از این پس می‌توانند دندانهای خود را هم حین سرزدن به این مراکز جرم‌گیری و یا سفید کنند. 

سوپر مارکتهای زنجیره‌ای «سینزبری» در این کشور قصد دارند مراکز دندانپزشکی در نمایندگی‌های خود تاسیس کنند. 

در این دندانپزشکی مشتریان می توانند با پرداخت بهایی در حدود 16 پاوند دندانهای خود را برای چک-آپ بیماریهای دندان و لثه، بدست دندانپزشکان بسپارند. 

در این مراکز حتی جراحی‌های کوچک دهان و دندان هم صورت خواهد گرفت. مشتریان با مراجعه اول وقت به این مراکز بهداشتی حتی می‌توانند از آنها تخفیف‌های ویژه‌ای هم دریافت دارند. 

سوپرمارکتها امیدوارند با کمک این تاکتیک بازاریابی تازه، بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب نمایند.

گفتنی است خدمات دندانپزشکی ارائه شده در این سوپر مارکت‌ها، همانند فروشگاه‌ها هفت روز در هفته دایر خواهند بود. قیمت خدمات هم منصفانه توصیف شده است. به عنوان مثال، برای پرکردن هر دندان چیزی حدود 30 پاوند. 

لازم به ذکر است، در سالهای اخیر در بریتانیا سوپر‌مارکتها برای جلب توجه مشتریان دست به کارهای عجیبی زده‌اند که از آن جمله می‌توان به دایر نمودن کتابفروشی و مراکز فروش dvd و پوشاک و وسایل منزل و حتی بنگاه‌ها و دفاتر معاملات ملکی اشاره نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین