کد خبر: ۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۲

تذکرات كتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، تذكرات قرائت شده به این شرح است:
- تذكر میر خلیلی نماینده میناب و رودان به رئیس جمهور در خصوص دستور جلوگیری از کاهش سهمیه آرد شهرستان های جاسک، بشاگرد، میناب، رودان و سیریک.

- تذكر اسداللهی نماینده تربت جام و تایباد به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در بازگشایی بازارچه مرزی دوغارون .

- تذكر پولادی نماینده ایلام، مهران، ایوان و چرداول به رئیس جمهور در خصوص دستور اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی بخصوص طرح راهسازی حمیل - کرمانشاه.

- تذكر اسماعیلی نماینده گرمی به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر استانی سال 86 مبنی بر راه اندازی بازارچه آزادلو شهرستان گرمی و تبدیل آن به گمرک مسافرتی.

- تذكرات سازدار نماینده مرند و جلفا به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علل ضعف مدیریت منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس.

- تذكرات ثروتی نماینده بجنورد، جاجرم ومانه به رئیس جمهور در خصوص دستور تصویب راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان در کارگروه ماده 32 و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم اجرای قوانین استخدامی معلمین حق التدریسی و نهضت سوادآموزی.

- تذكرات طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت معلمان حق التدریسی و به رئیس جمهور در خصوص دستور بازگردان مجدد مدیریت و نظارت منطقه حفاظت شده (باشگل) به محیط زیست تاکستان و دستور جبران خسارت وارده توسط حیوانات حفاظت شده به کشاورزان و باغداران روستاهای اطراف منطقه حفاظت شده ( باشگل).

- تذكرات محمدی نماینده اردبیل، نیر و نمین به رئیس جمهور در خصوص دستور جلوگیری از قانون گریزی سیستم بانکی کشور در خصوص عدم پرداخت 25% از اعتبارات در بخش کشاورزی و به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص ضرورت تاسیس و راه اندازی بیمارستان مناسب در شهر نیر؛ لزوم توسعه و تجهیز و گسترش خدمات بیمارستان شهر نمین و رسیدگی به درمانگاه های روستایی اردبیل - نیر و نمین و بخش های سرعین - هیر و آبی بیگلو و تجهیز آنها.

- تذكرطاهرپور نماینده تویسرکان به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث بیمارستان قائم (عج) تویسرکان.

- تذكر محمدجانی نماینده آباده، بوانات و خرم به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان بهداشت و درمان شهرستان بوانات.

- تذكراسماعیلی نماینده هشترود و چاراویماق به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان و حق التدریسی ها و بیمه نمودن آنها.

- تذكرات سپه اجیرلو نماینده پارس آباد و بیله سوار به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و نهضت سواد آموزی و به وزیر نیرو در خصوص تامین آب زراعی زارعین حاشیه دره رود.

- تذكرات شعبانی نماینده سنندج و دیواندره به وزیر نیرو در خصوص تسریع در رفع مشکل و قطع آب شرب شهرستان سنندج و تسریع در واگذاری مدیریت سد گاوشان به امور آب استان کردستان؛ به وزیر صنایع و معادن در خصوص تسریع در روند اجرایی کارخانه سیمان آپادانا دیواندره و به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به شهر زرینه اوباتو کردستان.

- تذكر ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نفت در خصوص رسیدگی به قطع گاز و افت شدید فشارآن.

- تذكرات موسوی نماینده رامهرمز و رامشیر به وزرای مسکن و شهرسازی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص شروع عملیات اجرایی بیمارستان نا تمام شهرستان رامهرمز؛ به رئیس جمهور و وزیر نفت در خصوص جلوگیری از آلودگی محیط زیست ناشی از دودهای غلیظ تاسیسات نفتی در منطقه نفت خیز رامهرمز و رامشیر و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص بررسی علت عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت به بانگها در رابطه با اعطاء وام.

- تذكر بشیری نماینده پاکدشت به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص رفع کمبود شعب بانکهای دولتی در سطح شهر پاکدشت و روستاهای تابعه.

- تذكر پشنگ نماینده خاش و میرجاوه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب تلفنهای روستایی و قطعی های طولانی مدت.

- تذكر حاجی اصغری نماینده میانه به وزیر صنایع و معادن در خصوص رسیدگی به بلاتکلیفی چند ساله در ایجاد شهرک صنعتی در شهر ترکمانچای از توابع شهرستان میانه.

- تذكرحسینی نماینده مینودشت و کلاله به وزیر راه و ترابری در خصوص تسریع در اجرای چهار خطه شدن محور آزادشهر به مینودشت و گالیکش با تعریض دو طرفه جاده.

- تذكر نوروزی نماینده رباط کریم و گروسی نماینده شهریار به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علت انتقال تیم فوتبال صبا باتری از رباط کریم به قم.

- تذكر فولاد گر نماینده اصفهان به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه اعمال سهمیه ای منطقه ای آزمون سراسری 87 در دانشگاهها نظیر دانشگاه صنعتی شریف که جنبه ملی دارد.

- تذكرات کواکبیان نماینده سمنان به وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه اعمال سهمیه‌ای منطقه‌ای آزمون سراسری 87 در دانشگاه‌ها نظیر دانشگاه صنعتی شریف که جنبه ملی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین