کد خبر: ۷۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۰
مصطفی کواکبیان:

این آقای سخنران چه قدر می‌خواهد وکیل الدوله باشد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی کواکبیان در تذکری آیین‌نامه‌ای، با اعتراض به سخنان حجت‌الاسلام رسایی، خطاب به لاریجانی گفت: «این آقای سخنران چه قدر می‌خواهد وکیل الدوله باشد و شما باید تذکر می‌دادید تا وی این‌گونه توهین نمی‌کرد و فکر نکند هر چه که می‌تواند بگوید».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در خانه ملت در تذکری آیین‌نامه‌ای به هیات رییسه تصریح کرد: «هیات‌رییسه و شخص رییس باید در صورتی که در سخنرانی‌ کسی به نماینده‌ای اهانت می‌شود، تذکر دهد».

کواکبیان در تذکری با استناد به مواد 78 و 79 آیین‌نامه خطاب به رییس مجلس با بیان این‌که شما وقتی احساس می‌کنید به نماینده یا نمایندگانی اهانت می‌شود، باید تذکر لازم را بدهید، اظهارداشت: «در جلسه روز یکشنبه یکی از نمایندگان گفت که یک سخنران مجلس باید مورد تعزیر واقع شود که شما هیچ تذکری ندادید، و امروز نیز یکی از نمایندگان گفت که شما به رعشه می‌افتید و این توهین است و شما در مقامی هستید که باید به وی تذکر می‌دادید».

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: «این آقای سخنران چقدر می‌خواهد وکیل الدوله باشد و شما باید تذکر می‌دادید تا وی این‌گونه توهین نمی‌کرد و فکر نکند هر چه که می‌تواند بگوید».

لاریجانی در بین سخنان و اعتراض کواکبیان گفت: «خود فرد می‌تواند وقت بگیرد و پاسخ دهد و توهینی نشد و به شما مربوط نیست، به نماینده‌ای که به او توهین شده مربوط است و او می‌تواند پاسخ دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین