کد خبر: ۷۹۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۴
مسعود سلطانی‌فر:

کروبی تا 25 مهرماه نظر خود را اعلام می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسعود سلطانی‌فر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: «کروبی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آتی به مشورت با مقام معظم رهبری نیازدارد».

سلطانی فر در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره زمان کاندیداتوری حجت الاسلام مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: «آقای کروبی گفته است برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم به برسی و مشورت‌های بیشتری نیاز دارد».
 
رئیس ستاد اجرایی اتخابات حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ایشان حضور یا عدم حضورشان را به بعد از مشورت با مقام معظم رهبری موکول کرده‌اند افزود: «آقای کروبی حداکثر تا زمان برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی نتیجه نهایی را به ما اعلام می‌کنند». 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار آفتاب مبنی بر اینکه چنانچه آقای کروبی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی نشود آیا این امکان وجود دارد که ایشان در جهت ائتلاف با اصلاح‌طلبان شخص دیگری را معرفی یا از او حمایت بکنند گفت: «این مسأله که در آینده چه اتفاقی می‌افتد را باید به زمان مقتضی وگذار کرد و می‌بایست با توجه به روند تحولات تصمیم گرفت».
 
سلطانی فر در پایان اظهار داشت: «آقای کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی نهایتاً تا تاریخ 25 مهرماه یعنی زمان برگزاری کنگره حزب اعتماد ملی اعلام نظر خواهند کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین