کد خبر: ۷۹۵۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
"خاطر مردم از این اتفاق تاثربار جریحه‌دار شده"

رئیس دیوان عدالت اداری: نباید بخاطر مهسا امینی، اصل نظام را هدف قرار داد

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به موضوع مهسا امینی گفت: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد.
رئیس دیوان عدالت اداری: نباید بخاطر مهسا امینی، اصل نظام را هدف قرار داد
آفتاب‌‌نیوز :

حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن عرض تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: از آنجا که خاطر مردم عزیز از این اتفاق تاثر بار جریحه دار شده، دستگاه های ذیربط در خصوص روشن شدن ابعاد این موضوع و اطلاع به افکار عمومی تسریع کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اتفاقی که نباید رخ داده است و باید اصل قضیه روشن شود و در صورت احراز بروز تخلف، باید تمامی ابعاد آن بررسی شود و با مسببان و عوامل این وضعیت، برخورد قانونی صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، مظفری در تبیین تفاوت اعتراض و اغتشاش و آشوب اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برای ناامن کردن کشور در هر مقطع و زمانی برنامه دارند و مترصد فرصتی هستند تا نقشه های خود را عملی سازند و از فوت خانم امینی نیز در حال بهره برداری به نفع خود هستند. مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد. دشمن با هدایت این جریان و انحراف آن به سمت خواسته‌ها و نقشه‌های شوم خودشان، سعی در تفرقه‌افکنی و ارائه رفتارهای ساختارشکنانه و ضدیت با نظام را دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به "تقدیم ۲۵۰ هزار شهید برای انقلاب اسلامی" خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی مانند حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری را چطور می‌شود بخاطر موضوعی که در حال بررسی می‌باشد مورد هدف قرار داد و اصل نظام را زیر سوال برد. باید دشمن‌شناس بوده و در راه شهدای انقلاب و آرمان‌های آنها حرکت کنیم.

مظفری در پایان با بیان اینکه باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم، گفت: شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام است تا زمانی که این پرچم به دست صاحب آن، امام زمان (عج) تحویل داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین