کد خبر: ۷۹۵۷۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

ساپینتو سیاست کی‌روش را در پیش گرفت

با تصمیم ریکاردو ساپینتو استقلال پشت در‌های بسته و به دور از چشم هواداران و رسانه‌ها کارش را برای شروع دوباره لیگ انجام می‌دهد.
ساپینتو سیاست کی‌روش را در پیش گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های تعطیلی لیگ برتر همه تیم‌ها کار خود را جلو می‌برند تا بتوانند برای هفته هفتم آماده شوند. استقلال‌ها نیز زیر نظر ریکاردو ساپینتو تمرینات خود را انجام می‌دهند و دیروز هم در یک مسابقه تدارکاتی به میدان رفتند.

نکته قابل توجه درباره تمرینات استقلال پنهان کاری‌های ریکاردو ساپینتو است. سرمربی پرتغالی استقلال برای آنکه تیمش به حاشیه نرود و بتواند لیگ را با قدرت از سر بگیرد، تیم خود را از نظر‌ها دور کرده و به صورت محدود اخبار و تصاویر تمرینات و مسابقات به رسانه‌ها داده می‌شود.

بازی دوستانه استقلال نیز دیروز در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد؛ دلیل این تصمیم هم مخفی ماندن ترکیب و تاکتیک‌های تیمی ساپینتو بود.

با توجه به اینکه در صورت برگزاری بازی در مجموعه ورزشی انقلاب احتمال حضور هواداران و خبرنگاران وجود داشت، ساپینتو تصمیم گرفت تیمش را برای برگزاری بازی دوستانه به ورزشگاه آرارات که کاملا اطرافش بسته است و هیچ کس اجازه ورود به مجموعه را پیدا نمی‌کند، ببرد.

استقلال از ۶ بازی گذشته خود در لیگ برتر ۱۱ امتیاز کسب کرده و در رده سوم قرار دارد. ساپینتو بسیار علاقه‌مند است در شروع دوباره لیگ هم بتواند امتیازات خوبی جمع کند و به همین خاطر تیمش را مخفی کرده تا مقابل گل‌گهر بهترین شرایط را تجربه کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین