کد خبر: ۷۹۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

آقای میرسلیم! چهار خط را نمی‌توانید بدون غلط تایپ کنید؟

محمدحسین روانبخش ضمن انتقاد از مصطفی میرسلیم نوشت: وای به حال ما که چنین آدمی وزیر و وکیل‌مان شده و سودای نخست وزیری و ریاست جمهوری داشته و عضو ارشد حزبی که سالانه کلی آدم به مجموعه مدیران مملکت تزریق می‌کند.
آقای میرسلیم! چهار خط را نمی‌توانید بدون غلط تایپ کنید؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسین روانبخش نوشت: توئیت میرسلیم درباره درگذشت مهسا امینی را بخوانید: «این خصلت بى‌آبرویى ‎منافقان است که سعى مى‌کنند بن هر بهانه‌اى با سوء استقاده از لجام گسیختگى ‎فضای مجازى، دست به آبروریزى از جمهورى اسلامى بزنند.»

این نوشته کسی است که سالهاست مسئولیت دارد، اما چهار خط را نمی‌تواند بدون غلط تایپ کند و یکبار هم مطلبش را نمی‌خواند تا دو غلطش (بن به جای به / استقاده به جای استفاده) را تصحیح کند.

اما نکته مهمتر فکر، یا بی فکری مستتر در این نوشته است؛ اینکه نفهمی «جان یک انسان» چقدر ارزش و حرمت دارد و فوت دختری بی‌گناه را «بهانه» بدانی نشان می‌دهد که از دین چیزی نفهمیده‌ای و تنها یک نگاه بسته سیاسی داری و یک تخصص نیم بند؛ و خیال می‌کنی مرگ یک بی‌گناه، چیزی در مایه‌های «احتراق موتور درون‌سوز» است!

وای به حال ما که چنین آدمی وزیر و وکیل‌مان شده و سودای نخست وزیری و ریاست جمهوری داشته و عضو ارشد حزبی که سالانه کلی آدم به مجموعه مدیران مملکت تزریق می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین