کد خبر: ۷۹۶۰۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
تبلیغات

خرید اسکرابر صنعتی

شاید با شنیدن نام اسکرابر اکثر افراد بگویند که ما با این دستگاه آشنا نیستیم، اما با دیدن تصاویر آن یقینا گفته می‌شود که در چنین محیط، آن‌ها را دیده‌اند. به این دستگاه کاربردی، کف شوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی نیز گفته می‌شود.
خرید اسکرابر صنعتی
آفتاب‌‌نیوز :

در بسیاری از محیط‌های تجاری، صنعتی و اداری نظافت سطوح کف محیط اهمیت بسیار زیادی دارد. با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات به روز و کاربردی زیادی برای نظافت معرفی شده که ممکن است با برخی از آن‌ها در ادارات و کارخانه‌ها آشنا شده باشید. تنوع محصول در این زمینه نیز وجود دارد و هر کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند محصول مناسبی را برای تمیز کردن محیط دلخواه انتخاب کند. شما در این مطلب با نحوه خرید اسکرابر صنعتی، انواع و اهمیت آن بیش از پیش آشنا خواهید شد تا هنگام خرید اطلاعات کافی و جامعی داشته باشید.

اسکرابر صنعتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است با نام این دستگاه مکانیزه فوق‌العاده آشنا شوید. شاید با شنیدن نام اسکرابر اکثر افراد بگویند که ما با این دستگاه آشنا نیستیم، اما با دیدن تصاویر آن یقینا گفته می‌شود که در چنین محیط، آن‌ها را دیده‌اند. به این دستگاه کاربردی، کف شوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی نیز گفته می‌شود.

دو عامل اصلی سبب آلودگی سطوح در محیط‌های صنعتی، تجاری و اداری می‌شود. از این دو عامل، یکی تردد افراد که از محیط بیرون به داخل مجموعه است که آلودگی را با خود منتقل می‌کنند. عامل دوم هوای آزادی که به داخل محیط نفوذ می‌کند و آلودگی‌های مختلف را با خود بر روی سطوح می‌نشاند.

انواع اسکرابر

به طور کلی در ساخت هر محصول مولفه‌های زیادی در نظر گرفته می‌شود و همین مولفه‌ها باعث ایجاد تنوع در تولید می‌شوند. در حال حاضر اگر همین زمین شور صنعتی را در نظر بگیریم، نسبت به حجم کار و نوع کاری که از دستگاه انتظار می‌رود، تولیدات زیادی وجود دارد که این تنوع به دلیل تحقیقات مهندسین و محققین و راحتی حال مصرف کنندگان می‌باشد.

انواع اسکرابر براساس منبع تغذیه

اگر تصمیم به خرید سالن شوی صنعتی گرفته‌اید و می‌خواهید با انواع آن آشنا شوید، لازم است از دسته‌بندی این محصولات براساس منبع تغذیه نیز اطلاعاتی داشته باشید. اسکرابر صنعتی در این مولفه به دودسته زمین شوی صنعتی برقی و زمین شوی صنعتی باتری دار تقسیم می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد.

اگر به دنبال اسکرابر صنعتی دستی هستید، رایج‌ترین نوع آن‌ها همان مدل برقی یا کابلی هستند که انرژی خود را از برق شهری ۲۲۰ ولت تامین می‌کنند. اغلب این دستگاه‌ها در محیط‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته به کارر بردن آن‌ها در محیط‌های بزرگ هیچ ایرادی ندارد و به سلیقه کارفرما‌ها بستگی دارد.

خرید اسکرابر صنعتی

انواع اسکرابر براساس هدایت پذیری

جذاب‌ترین تقسیم‌بندی و شاید مهم‌ترین آن‌ها به نوع کاربری دستگاه یا همان هدایت‌پذیری آن مربوط می‌شود. کف شوی صنعتی به طور کلی به دو نوع کفشوی صنعتی دستی و خودرویی تقسیم‌بندی می‌شود. همان‌طور که می‌دانید هر کدام مزیت خاصی دارد و باید در موقعیت مناسب از آن‌ها استفاده کرد.

اسکرابر صنعتی دستی توسط یک اپراتور به جلو و عقب رانده می‌شود، به طوری‌که این اپراتور در پشت دستگاه، آن را هل می‌دهد. به این مدل کف شوی صنعتی بدون سرنشین نیز گفته می‌شود. در بسیاری از پاساژ‌های تجاری با این مدل زمین شوی صنعتی به نظافت محیط رسیده می‌شود.

در اسکرابر سرنشین دار صندلی مخصوصی برای اپراتور در نظر گرفته شده تا او بر این دستگاه سوار شود و مانند خودرو آن را براند. به همین دلیل به این محصول کفشوی صنعتی خودرویی نیز گفته می‌شود. کاملا بدیهی است که مدلل خودرویی دارای کیفیت بهتر، حجم، وزن و قیمت بیشتری نسبت به مدل اول باشد. ابعاد مدل سرنشین‌دار بزرگ‌تر از مدل بدون سرنشین بوده و دارای تنوع زیادی نیز هستند.

نکات خرید اسکرابر صنعتی

در خرید هر محصولی باید اطلاعات کاملی داشت تا بازده مناسبی از دستگاه گرفت. افرادی که بدون داشتن اطلاعات اقدام به خرید می‌کنند، در اکثر مواقع با مشکلاتی مواجه می‌شوند و از محصول تهیه شده رضایت کامل ندارند. هر فروشنده‌ای باید به نکات ریز و درشت اشاره کند، اما اطلاعات خریدار از همه چیز مهم‌تر است. در ادامه به بررسی نکات خرید انواع کف شوی صنعتی می‌پردازیم.

خرید اسکرابر صنعتی

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی

یکی از مسائل بسیار مهم و چالش‌برانگیز در اماکن وسیع و سازمانی، نظافت و شستشوی محیط بوده که از دیرباز در همه سازمان‌ها مطرح است. در سازمان‌های مختلف، استخدام نیروی انسانی برای این امر بسیار رایج بوده و هزینه‌های زیادی صرف نظافت می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های جدید نظافت اماکن وسیع به راحتی انجام می‌شود و نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می‌رساند.

از دیگر مزایای استفاده از این زمین شوی صنعتی می‌توان به ضمانت سلامت کارکنان و مشتریان اشاره کرد. با افزایش کیفیت نظافت، جسم و روح کارکنان در امنیت و سلامت کامل خواهد بود. مشتریان تنها با یک نگاه متوجه خواهند شد که شما به سازمان خود چقدر ارزش قائل هستید و تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. نگرش مشتری به سازمان از مسائلی است که باید روی آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داد.

بدون شک نظافت با این دستگاه در افزایش طول عمر سرامیک، سنگ، مرمر و ... تاثیر به سزایی خواهد داشت. با توجه به اینکه فشار محاسبه شده‌ای بر روی این سطوح وارد خواهد شد و میزان آب تخلیه شده کاملا مکانیزه است، طول عمر این سطوح افزایش خواهد یافت.

آموزش استفاده از کف شوی صنعتی

اگر قصد خرید اسکرابر صنعتی دارید و می‌خواهید از این دستگاه برای نظافت محیط سازمانی خود استفاده کنید، بهتر است افرادی که قرار است این کفشوی را به کار بگیرند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند. جالب است بدانید که فرد مورد نظر بدون شرکت در دوره‌های آموزشی نمی‌تواند به صورت بهینه آن را به کار گیرد. تعداد نفراتی که قرار است از سالن شوی کار بگیرند را مشخص کنید تا آن‌ها در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

مرجع خرید معتبر

یکی از برترین مراجع خرید اسکرابر صنعتی، سوییپر، پولیشر، واتر جت، جاروبرقی و فرش و مبل شوی مجموعه خوش‌نام اتحاد صنعت صدرا است که با ۲۰ سال سابقه در بازار به خوبی شناخته شده است. این شرکت تجهیزات نظافتی را از به روزترین کمپانی تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجهیزات نظافتی می‌توانید با شماره تماس بگیرید و با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

etehadsanat.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین