کد خبر: ۷۹۶۰۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

تجمعات پراکنده در برخی شهرها/ برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار

در جریان اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی، صداوسیما اعلام کرد که تاکنون ۱۷ نفر کشته شده‌اند. همچنین صد‌ها نفر زخمی و بازداشت شده‌اند.
تجمعات پراکنده در برخی شهرها/ برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه تجمعات اخیر، امشب نیز در برخی شهر‌ها تجمعات پراکنده‌ای برگزار شده، اما نسبت به روز‌های قبل کمرنگتر بوده است.

از سویی دیگر، در برخی شهرها، جمعی از مردم در اعتراض به تجمعات اخیر به خیابان آمده و شعار‌هایی در حمایت از نظام سر داده‌اند.

حضور نیرو‌های امنیتی در سطح شهر‌های کشور نسبت به روز‌های قبل گسترده‌تر است و ماموران اجازه شکل‌گیری تجمعات را نمی‌دهند.

راهپیمایی مردم ولایتمدار در برخی شهر‌ها از جمله همدان، مشهد و زنجان گسترده‌تر بود.

گفتنی است که در جریان اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی، صداوسیما اعلام کرد که تاکنون ۱۷ نفر کشته شده‌اند. همچنین صد‌ها نفر زخمی و بازداشت شده‌اند. 

روایت فارس

خبرگزاری فارس نوشت: مشاهدات خبرنگار فارس از خیابان و میدان ولیعصر (عج) حاکی از آن است که حضور پر تعداد نیرو‌های پلیس سبب شده است تا تردد به طور عادی برقرار باشد و اثری از تجمع‌کننده‌ها دیده نشود. در ساعات ابتدایی امشب دو سه گروه 10 نفری برای ایجاد آشوب، در حال ورود به خیابان کشاورز و از آن طریق قصد ورود به میدان ولیعصر داشتند با اقدام ماموران فراجا پراکنده شدند.

در حال حاضر هیچ اثری از تجمع‌کننده‌ها در خیابان و میدان ولیعصر مشاهده نمی‌شود.

روایت ایرنا از خراسان

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هیچ تجمعی چهارشنبه شب در شهرهای این استان برگزار نشد و مردم شرایط آرامی را سپری کردند.

ایرنا نوشت: نیروی انتظامی و یگان ویژه به صورت گسترده در شهر حضور دارند و در معابر مختلف گشت زنی می کنند.

سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: امشب هیچگونه تجمع گزارش نشد البته نیروهای پلیس و انتظامی با کمک نیروهای سپاه و بسیج برای تامین امنیت در شهرهای استان و مقابله با ناآرامی و اغتشاش، در آمادگی کامل هستند. پلیس تلاش دارد تا در وهله اول با انجام برنامه های فرهنگی، خانواده ها را با تبعات اغتشاش آشنا کند از این رو به والدین توصیه می شود که به جد مانع حضور فرزندان در تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات شوند.

روایت تسنیم

خبرگزاری تسنیم نیز نوشت: میدان فردوسی تهران که در برخی شب‌های گذشته شاهد ناآرامی‌های مقطعی بود، امشب وضعیت آرامی را سپری می‌کند و خبری از تجمع در آن دیده نمی‌شود. میدان‌های انقلاب و هفت‌تیر نیز اوضاع آرام و معمولی دارند و رفت و آمد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در آن روان است. خیابان‌هایی مانند نجات‌اللهی و بلوار کشاورز و بلوار کریمخان و تقاطع حجاب نیز با تجمعی مواجه نیست. تنها در نقطه‌ای در خیابان، ولی عصر تهران، حدفاصل بین طالقانی و میدان، ولی عصر، چند نفر بسیار محدود در حد ۱۰-۱۵ نفر برای دقایقی حاضر شده و شعار‌هایی سر می‌دادند که با ورود پلیس متفرق شدند و در این نقطه نیز در حال حاضر تجمعی وجود ندارد. پلیس در مناطقی مانند میدان ولیعصر و میدان فردوسی و برخی نقاط دیگر حضور دارد تا در صورت وجود اغتشاش و آشوب با اغتشاشگران مقابله کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
1
6
برای ۱۰ تا ۱۵ نفر اینترنت قطع شده
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
4
همون تجمعات خودجوش ...؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
4
راهپیمایی مردم ولایتمدار !!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین