کد خبر: ۷۹۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

پاسخ دبیر به سوال خبرنگار درباره مهسا امینی چه بود؟

رئیس فدراسیون کشتی درمورد حواشی پیرامون قرعه کشی و مسابقات جهانی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پاسخ دبیر به سوال خبرنگار درباره مهسا امینی چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا دبیر که در جلسه قرعه کشی لیگ برتر کشتی شرکت کرده بود، در ابتدای صحبت هایش گفت: خدا خیرتان بدهد که باعث گرم شدن مسابقات می‌شوید. خیلی از مربیان با ما کاری ندارند، ولی کارشان را می‌کنند و از همه ممنونم. یک عده مغرضند و کشتی را می‌زنند، چون با علیرضا دبیر بدند. از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ کشتی آزاد و فرنگی در جهانی دو طلا گرفته، ولی همین دو سال ۱۱ طلا گرفتیم. هر کسی که دهانش را باز کرد نباید پخش کنید ببینید راست می‌گوید یا نه، اشاعه دروغ خودش گناه است. هر کسی از کشتی حمایت کند مخلصش هستم، اما جلوی کسی که علیه کشتی کار می‌کند، می‌ایستم.

وی درباره فوت مهسا امینی و اتفاقات پس از آن اظهار داشت: نباید مسائل را با هم قاطی کنیم، در این خصوص دو موضوع وجود دارد اگر کسی تخلف کرده خود نظام باید برخورد کند. نباید بگذاریم که یکسری مفت‌بر این کار را بکنند. خیلی هم قشنگ است اگر کسی تخلف کرده خودمان بیاییم و بگوییم. به خانواده آن عزیز تسلیت می‌گویم. خواهر، عزیز و ناموس ما بوده است. همه ما روی او تعصب داریم و همه ما متاسف هستیم.

وی ادامه داد: نظام به حدی گنجایش دارد و ظرفیتش بزرگ است که خود من به عنوان نوکر مردم و نظام خواهش می‌کنم افراد بیایند و در این موضوع جزو کارشناسان باشند. ببینیم چیزی بوده یا نبوده و به مردم اطلاع بدهیم. این اتفاق خیلی مهم است. می‌گویم ظرفیت نظام بسیار بزرگ است، می‌توان یک موضوع را راحت حل کرد. خودمان این کار را باید انجام بدهیم، چون ظرفیت وجود دارد. به حدی نظام ما عظیم و بزرگ است که می‌تواند این موضوع را جمع کند. امیدوارم هر موضوعی بوده به خانواده آن عزیز و مردم بگویند تا ان‌شاءالله چیزی نبوده و اگر هم بوده خود نظام باید شاکی قضیه باشد. جلوتر از همه ما نظام باید شاکی باشد.

رئیس فدراسیون کشتی درباره این موضوع که باید بین مردم وفاق ملی به وجود بیاید تا اینکه برخی وارد اهداف اغتشاشگران نشوند، تصریح کرد: هر موضوعی را نباید به کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی هم آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضایی می‌خواهم اگر مشکلی بوده، محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند. اگر تخلف سیاسی صورت بگیرد، نمی‌توان آن را جمع کرد. نباید موضوع را سیاسی کنیم. این موضوع کف خیابانی نیست بلکه باید همه در دادگاه بایستیم. خود نظام هم جلوتر از همه می‌ایستد. به این شرط که موضوع را سیاسی نکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین