کد خبر: ۷۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

وطن امروز جریان عدالت‌خواه را «غده چرکین» خواند

وطن امروز با اشاره به مواضع انتقادی جریان عدالت‌خواه نسبت به مرگ مهسا امینی و اعتراض آن‌ها به مسئولان نظام نوشت: ماجرای مرگ خانم مهسا امینی نشان داد باید هر چه سریع‌تر این غده چرکین را از بدنه جبهه انقلاب جدا کرد.
وطن امروز جریان عدالت‌خواه را «غده چرکین» خواند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه وطن امروز جریان عدالت‌خواه در بدنه اصولگرایی را «غده چرکین» خواند و خواستار برداشتن این غده و برخورد با این جریان شد‌.

نویسنده با اشاره به مواضع انتقادی این جریان نسبت به مرگ مهسا امینی و اعتراض آنان به مسئولان نظام نوشت: در جریان مرگ دلخراش خانم مهسا امینی، این افراد رسما وارد فاز تقابل آشکار با جمهوری اسلامی و همراهی با ضد انقلاب شد. از طرح موضوع راهپیمایی به بهانه مخالفت با گشت ارشاد تا ماله کشیدن بر توهین‌های زشت آشوبگران به مقدسات دینی و ملی نشان می‌دهد فرد یا افراد پشت پرده این جماعت پروژه‌ای، حالا تصمیم گرفته‌اند بازی را تندتر کنند.

در ادامه این گزارش اضافه کرد: اوج دشمنی و کینه‌توزی این جماعت با جمهوری اسلامی جایی بود که این عناصر صراحتا اقدامات خرابکارانه ضدانقلاب و تروریست‌ها و اوباش در تخریب اماکن عمومی و جسارت به مقدسات دینی و ملی مانند آتش زدن پرچم ایران را به نظام و عناصر انقلابی نسبت دادند! این فقره دیگر ثابت کرد پیاده‌های این جماعت دستور انتحار دریافت کرده‌اند.

در پایان گزارش نیز تاکید شده است: ماجرای مرگ خانم مهسا امینی نشان داد باید هر چه سریع‌تر این غده چرکین را از بدنه جبهه انقلاب جدا کرد و از همه مهم‌تر باید نسبت به درمان جبهه انقلاب از این عفونت کوشید. اکنون بخشی از نظام تبیین در جبهه انقلاب، حساب‌کشی صریح از این گروه و از همه مهم‌تر افشای افراد پشت پرده نفوذی در گروه موسوم به عدالتخواه است. نه این چند جوان توئیتری که متاسفانه مورد حمایت‌های برخی نهادها هم بوده‌اند؛ نه! منظور ما پدرخوانده‌های اینها هستند. اگر پدرخوانده‌ها نگویند کنترل اینان از دست‌شان خارج شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین