کد خبر: ۷۹۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

آمانوف به دایره اعتماد ساپینتو نزدیک شد

وضعیت دو بازیکن استقلال برای بازی هفته هفتم مشخص نیست.
آمانوف به دایره اعتماد ساپینتو نزدیک شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال تهران روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد.

آبی‌پوشان که برنامه‌های آماده سازی را در تعطیلات لیگ برتر با جدیت پشت سر می‌گذارند، امروز نیز تمرینات تیمی را برای بازی هفته هفتم ادامه خواهند داد.

عزیز بک آمانوف که تا کنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده، در بازگشت از اردوی تیم ملی ازبکستان از روز پنجشنبه به تمرینات استقلال اضافه شد. این بازیکن روز گذشته حدود بیست دقیقه در ترکیب آبی‌های تهران به میدان رفت. به این ترتیب به نظر می‌رسد توانسته تا حدودی توجه ساپینتو را به خودش جلب کند و باید دید آیا پس از 6 هفته در لیست استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر.

پیمان بابایی و آرمان رمضانی دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که تمرینات سبک را آغاز کرده‌اند اما وضعیت هردو مهاجم برای حضور در لیست بازی با گل گهر 50-50 است. کادرپزشکی تیم در تلاش است تا بابایی و رمضانی برای بازی هفتم به آمادگی لازم برسند اما فعلا وضعیت آن‌ها برای این دیدار مشخص نیست.

همچنین محمدحسین زواری نیز دچار مصدومیت است و فعلا تمرینات اختصاصی را پشت سر می گذارد. به این ترتیب بعید است به بازی گل گهر برسد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه نهم مهر میزبان گل گهر در سیرجان است و سه امتیاز این مسابقه برای هر دو به عنوان تیم‌های سوم و دوم جدول اهمیت زیادی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین