کد خبر: ۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۴
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در گفتگو با آفتاب:

نقد دولت مغایر با نظر رهبری نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به نقد دولت توسط رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک تشخیص مصلحت نظام گفت: «دکتر حسن روحانی و افرادی در رده ایشان، فرزندان انقلاب محسوب می‌شوند و مطالبی که مطرح می‌کنند از باب دلسوزی است و نباید این مطالب را با تعابیر دیگری مخلوط کنیم».

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به لزوم نقدپذیر بودن دولت افزود: «باید به نکات ضعف دولت اشاره شود تا دولت متوجه کاستی‌های موجود باشد و برای برطرف کردن آنها اقدام کند. در واقع اگر نقد مثبت و سازنده صورت نگیرد به مصلحت دولت و مسئولان اجرایی نظام نیست».

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تقبیح القاء حمایت مقام معظم رهبری از دولت فعلی برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری آینده توسط برخی رسانه‌های افراطی، خاطرنشان کرد: «هر اظهارنظری که به انفعال جریانات سیاسی منجر شود برخلاف مصالح نظام و اصول دموکراسی است و نقدهایی که صورت می‌گیرد برای این است که حرکت‌های تک محورانه در مسیر انتخابات انجام نگیرد».

سبحانی‌نیا ضمن مغایر ندانستن نقد دولت با فرمایشات رهبری یادآور شد: «دولت نباید نقدهایی که صورت می‌گیرد را تضعیف دولت و یا مغایر با فرمایشات رهبری تلقی کند. همانطور که دکتر احمدی‌نژاد در دیدار با مقام معظم رهبری فضای باز سیاسی را مورد تایید قرار دادند این فضا ایجاب می‌کند که نقد صورت گیرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین