کد خبر: ۷۹۷۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
مسایل اصلی را رها کرده و به مسایل فرعی پرداخته‌ایم

قالیباف: وقتی نیرو‌های فاضل دفع شوند، اراذل کار‌ها را به دست می‌گیرند/ مردم را حذف کرده‌ایم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وظیفه امروز هرکسی که خود را انقلابی می‌داند اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد، اما بوروکراسی و دیوان سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی‌دهد از این قدرت حل مسئله استفاده کنیم. متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم
قالیباف: وقتی نیرو‌های فاضل دفع شوند، اراذل کار‌ها را به دست می‌گیرند/ مردم را حذف کرده‌ایم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در نشست صمیمانه جمعی از رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به مشکلات کشور تأکید کرد: من سال هاست تأکید می‌کنم که هرکس خود را حزب اللهی، انقلابی، سرباز رهبری و وطن پرست می‌داند یا دغدغه اسلام و انقلاب و ایران را دارد، باید بتواند کارایی دین در اداره جامعه را اثبات کند.

وی با بیان این که اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه یعنی محقق کردن قدرت نظریه ولایت فقیه امام خمینی (ره) در اداره جامعه، ادامه داد: جمهوری اسلامی نظام حکمرانی که زیبنده اندیشه سیاسی امام (ره) بوده و آن اندیشه سیاسی را در جامعه پیاده کرده و کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کند، ندارد. جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد، اما بوروکراسی و دیوان سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی‌دهد از این قدرت حل مسئله استفاده کنیم.

رئیس قوه مقننه در همین زمینه ضمن تقدیر از همه کارمندان تلاشگر و زحمت‌کش افزود: سیستم بوروکراسی و دیوان‌سالاری کشور مناسب اداره کشور نیست و حتی ضد مبانی جمهوری اسلامی و کارآمدی عمل می‌کند.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسایل اصلی را رها کرده و به مسایل فرعی پرداخته ایم و گاهی مسایل اصلی و فرعی را تشخیص هم نمی‌دهیم، گفت: این روایت امیرالمومنین (ع) است که وقتی نیرو‌های فاضل دفع شوند، اراذل، یعنی نیرو‌های فرومایه و ناکارآمد، کار‌ها را به دست می‌گیرند و لذا شاهد هستیم که در طول ده‌ها سال، این اتفاق باعث بروز شرایطی می‌شود که قدرت حل مسئله را از دست می‌دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم.

وی با بیان این که رهبر انقلاب فرموده اند که «در نسل ما بازنشستگی معنایی ندارد و تا زنده هستیم رزمنده هستیم»، گفت: ما رزمندگانی هستیم که با گوشت و پوست و استخوان، اتکا به سنت‌های الهی را درک کرده ایم و می‌دانیم که در کار ما نشد وجود ندارد، بنابراین سختی‌ها نباید ما را از راهمان دور کند، بلکه باید دل به دریا بزنیم و وارد عرصه مشکلات شویم و بدانیم که رزق و روزی و برکت را خدا می‌دهد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ خدای اقتصاد همان خدای خرمشهر است.

در این نشست رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به بیان نکات و دغدغه هایشان پرداختند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
2
71
کدام مردم دقیقا ؟ لابد .. را می گوئی و بقیه ملت ... هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین