کد خبر: ۷۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۱
معاون دبیرکل حزب مشارکت در گفتگو با آفتاب مطرح کرد:

دولت نباید احساس کند که آقای مردم است

شما چه کاره هستید که به مردم هدیه و یا عیدی بپردازید؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین کاشفی، گفت:‌ «امروز دولت حتی نقد رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را برنمی‌تابد». 

حسین کاشفی معاون دبیرکل حزب مشارکت ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با بیان اینکه «این حق هر شهروندی است که بتواند شرایط موجود را نقد کند»، افزود: «دولت باید براساس آرایی که مردم به دولت داده‌اند پاسخگو باشد؛ به عنوان نمونه در مورد طرح تحول اقتصادی حتی نمایندگان اعلام می‌کنند که نمی‌دانند این طرح عملیاتی خواهد شد».

وی با شجاعانه ندانستن طرح تحول اقتصادی خاطرنشان کرد: ‌«از این طرح به عنوان تحول یاد می‌شود و از سوی دیگر عنوان می‌کنند که کاری شجاعانه است. اگر طرح منطقی است دیگر لزومی ندارد که شجاعانه باشد. اکنون تمام کارها باید به جای روزمرگی بر اساس نظر کارشناسی انجام شود».

کاشفی با نادرست دانستن ادبیات دولت در قبال مردم گفت: «دولت نباید احساس کند که آقای مردم است. در واقع این دولت است که حقوق‌بگیر مردم می‌باشد. آقایان در سخنان خودشان می‌گویند که می‌خواهیم به مردم عیدی و هدیه بدهیم باید از آنها پرسید شما چه کاره هستید که به مردم هدیه و یا عیدی بپردازید؟»

معاون دبیرکل جبهه مشارکت در ادامه افزود: «دولت نهم باید طبق شعارهای انتخاباتی که مطرح کرده است پاسخگو باشد که به چه دستاوردهایی رسیده است. آیا اکنون در جامعه عدالت اجرا می‌شود؟ آیا مهرورزی وجود دارد؟ اکنون اگر کسی نیز انتقاد کند می‌گویند که با آنها دشمنی می‌ورزد».

وی با درخواست از دولت برای بهره‌مندی از تجربه‌های گذشته خاطرنشان کرد: ‌«اداره کشور به صورت جزیره‌ای نیست و کشور متعلق به همه افراد است. دولت باید طبق سوگندی که خورده است به قانون عمل کند و به جای برخورد تند به صورت منطقی و با آمار پاسخگو باشد حتی فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری این بود که دولت انتقادپذیر باشد و مشکلات را ببیند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین