کد خبر: ۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۹
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

مطالب آقای روحانی را از مصادیق تخریب نمی‌دانم

نقدهای کارشناسانه نهایتاً به نفع دولت است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب موتلفه‌اسلامی گفت: «مطالب عنوان شده از طرف جناب آقای روحانی را از مصادیق تخریب نمی‌دانم».

محمد نبی‌حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با بیان‌ اینکه «اینجانب مطالب عنوان شده از طرف جناب آقای روحانی را از مصادیق تخریب نمی‌دانم»، تصریح کرد: «اگر نقد را به معنای ارزیابی تلقی کنیم کلیات مطرح شده از طرف ایشان در مورد دولت نهم را جنس نقد نمی‌دانم». 

وی افزود: «مسلماً مقام معظم رهبری نقد را – به ماهو نقد- منع نفرموده‌اند. نقدهایی که با محتوای کارشناسانه و برای اصلاح امور مطرح می‌شود از جنس تخریب نیست و نه تنها به ضرر دولت نیست بلکه نهایتاً به نفع دولت است». 

حبیبی، در واکنش به پرسش خبرنگار سیاسی آفتاب، که نظر وی را درباره برخی اظهار‌نظرها درباره سخنان اخیر مقام معظم‌رهبری، که این سخنان را به معنی نظر معظم‌له بر تداوم فعالیت دولت نهم در دوره ریاست‌جمهوری آینده‌ دانسته‌اند، جویا شد، تصریح کرد: «البته این نوع استنباط‌ها از بیانات مقام معظم رهبری را نادرست می‌دانم».

وی در عین حال خاطرنشان کرد: «اینکه طرفداران دولت چنین استنباط و اظهارنظری کرده باشند برای اینجانب ثابت نشده است.  توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولتمردان در سال آخر دوره ماموریتشان در مورد سایر دولتها هم سابقه دارد. در توصیه موکد و صریح مقام معظم رهبری به همگان برای کمک به دولت در اجرای برنامه‌ها هم هیچ تردیدی نیست». 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گیری قبلی خود مبنی بر رجحان نامزد روحانی بر غیر روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده برای حزب مؤتلفه، یادآور شد: «این استنباط از موضع‌گیری اینجانب نادرست است و اشاره اینجانب به هیچ فرد نبوده و نیست اصولاً در حزب موتلفه اسلامی در حال حاضر هیچ بحثی راجع به مصادیق نامزدهای ریاست‌جمهوری دهم به عمل نیامده است». 

وی در پایان خاطرنشان کرد: «آنچه مورد باور ما است این است که اگر امتیاز یک یا چند نفر- با تعریفی که موتلفه اسلامی از امتیاز دارد- کاملاً‌ مساوی باشد فردی که به علوم و فرهنگ اسلامی ورود بیشتر داشته باشد ترجیح دارد چه در لباس روحانیت باشد و چه نباشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۵
0
0
به نظر من شايستگي و شرايط لازم براي تصدي مسپوليت رياست جمهوري را مي توان در آقاي دكتر روحاني بالعيان مشاهده نمود. پاره اي از اين ويژگي ها را به شرح ذيل مي توان برشمرد.
1- تحصيلات عالي در حوزه (مجتهد مسلم)
2-تحصيلات عالي در دانشگاه ( Ph.Dدكترا)
3- مدير و مدبر
4-آشنا به مساپل داخلي كشور و مساپل بين المللي
5-شجاعت و درايت
6- سلامت نفس و صراحت لهجه
7- حزم و دور انديشي
8- مورد اعتماد شخصيت هاي عالي نظام چون ؛ مقام معظم رهبري و رياست تشخيص مصلحت ؛ آقاي خاتمي و آقاي كروبي و ....
9- مورد ‌تاييد مراجع و آيات عظام
10 - مقبوليت بين المللي و .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین