کد خبر: ۷۹۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

مقام سپاه: مردم از بدو پیروزی انقلاب ۲۸ فتنه و جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: خودکفایی در زمینه‌های دفاعی را نتیجه باور به تحریم و اتکا به توانمندی‌های داخلی است.
مقام سپاه: مردم از بدو پیروزی انقلاب ۲۸ فتنه و جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی‌محمد اکبری امروز در جمع نخبگان علمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمع نخبگان علمی را مقدس و ارزشمند دانست.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مغفول ماندن دو نعمت امنیت و سلامت در ذهن ها، شروع جنگ تحمیلی را نتیجه برآورد‌های دشمن نسبت به کشورما و احتمال پیروزی ۱۰۰ درصدی آن‌ها دانست و افزود: هدف دشمنان تجزیه کشور و از بین بردن انقلاب اسلامی بود، ولی دو موضوع مردم و رهبری امام راحل را نادیده گرفته بودند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی رتبه علمی کشورمان نزدیک به صفر بود، ولی به جایی رسیده‌ایم امروز که در رتبه‌های نزدیک به تک رقمی علمی دنیا قرار داریم و با یک جهش دیگر علمی به خاطر وجود جوانان دانشمند می‌توانیم در آینده نزدیک رتبه‌های تک رقمی علمی دنیا را از آن خود کنیم.

اکبری با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از نخبگان علمی و مخترعان جوان، خودکفایی در زمینه‌های دفاعی را نتیجه باور به تحریم و اتکا به توانمندی‌های داخلی دانست و گفت: اگر کشوری بخواهد قوی باشد، باید از نظر دفاعی و پشتوانه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم قوی شود.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس ما الگوی جهانیان است و باید بگوییم نسل فعلی و جوانان امروز از نسل گذشته انقلاب بهتر و بیشتر در میدان حضور دارند، زیرا آمادگی امکاناتی و علمی و ذهنی نسل امروز بهتر از گذشته است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن تلاش می‌کند روحیه ایستادگی و مقاومت را در جوانان از بین ببرد و برای این کار از ابزار مختلف مانند رواج فساد اخلاقی، اعتیاد، کم رنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه و ترویج بی‌غیرتی جوانان استفاده می‌کند.

اکبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب ۲۸ فتنه و جنگ را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند که مرهون توکل به خدا، توسل به ائمه و گوش به فرمان رهبری بودن است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گستره حضور بسیج در جامعه را وسیع دانست و گفت: حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن رسالت اصلی بسیج و بسیجیان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین