کد خبر: ۷۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

انتقاد شدید رحمتی از سهیل مهدی/ کی‌روش با من صحبت نکرد

سرمربی آلومینیوم می‌گوید عملا قوانین فوتبال ایران به دلخواه سهیل مهدی پیش می‌رود و هر چه او می‌گوید باید اتفاق بیفتد!
انتقاد شدید رحمتی از سهیل مهدی/ کی‌روش با من صحبت نکرد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان اظهار کرد:‌ ابتدا باید بگویم ده روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و خواستار روشن شدن ابهام و دلیل لغو دیدار ملوان و فولاد شدم که آقای سهیل مهدی با خنده و شوخی این بحث را جمع کرد و به سادگی از آن رد شد. ما به عنوان یک باشگاه لیگ برتری همان‌طوری که داریم وقت می‌گذاریم و هوادار داریم، باید جواب قانع کننده‌ای بگیریم. چرا این بازی لغو شد؟ چرا ۲۴ ساعت بعد این بازی را برگزار نکردند؟

او ادامه داد: زمانی که سرمربی پدیده بودم، در یک بازی با پیکان که بارندگی شدیدی وجود داشت، به اصرار آقای سهیل مهدی این بازی برگزار شد. دقیقه ۱۵ بازی کنسل شد و فردای آن روز ادامه بازی را از دقیقه ۱۵ برگزار کردیم. دستور او این بود که باید قانون انجام شود. قانون فقط برای برخی از تیم‌های خاص انجام می‌شود یا فقط مختص ما است؟ آقای مهدی به من گفت اگر بازیکنان فولاد خط بخورند، بازی ملوان و فولاد قبل از بازی این تیم با آلومینیوم برگزار می‌شود اما در ۲۰ روز تعطیلی لیگ این اتفاق نیفتاد.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: چه بسا این بازی می‌توانست تاثیر مستقیم روی بازی ما داشته باشد. آقای مهدی بعد از برگزار نکردن بازی بهانه آقای کی‌روش را آورد. همه ما از این برنامه بی‌خبر هستیم. امروز آقای نبی اعلام کرد آقای کی‌روش با همه مربی‌های لیگ برتری برای برنامه لیگ صحبت کرده است اما با من صحبت نشده و با باشگاه مکاتبه‌ای صورت نگرفته است. چنین اتفاقی نیفتاده است. من از آقای تاج خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کند و همه این مسائل را لحاظ کند. از آقای کشوری‌فرد خواهش می‌کنم جواب ما را بدهد. عملا قوانین به دلخواه سهیل مهدی پیش می‌رود و هر چه او می‌گوید باید اتفاق بیفتد!

او درباره آمادگی تیمش گفت: بعد از بازی با سپاهان به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از آن تمرینات را شروع کردیم. از شرایط تیم راضی هستم و بازیکنان ما آگاهی کامل به بازی فردا دارند. ملوان تیم خوب و مردمی است و بازی سختی فردا داریم. امیدواریم با همت بازیکنان اولین بازی داخل خانه را با برد جشن بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین