کد خبر: ۷۹۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

لغو ۵۰ درصدی رزرو هتل‌ها

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل آپارتمان و پانسیون استان تهران گفت: ناآرامی‌های اخیر باعث کنسل شدن رزرو هتل‌ها شد که با کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مهمانپذیری روبه‌رو بودیم.
لغو ۵۰ درصدی رزرو هتل‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

محمد علی فرخ مهر رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل آپارتمان و پانسیون استان تهران در مصاحبه‌ای اظهار کرد: با فروکش شدن کرونا در کشور افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مهمانپذیری مسافران و توریست‌ها در هتل‌های استان تهران را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ناآرامی‌های اخیر منجر به لغو رزرو هتل‌ها توسط مسافران شد گفت: شروع آشوب‌های چند روز گذشته باعث کنسل شدن رزرو هتل‌ها توسط توریست‌های خارجی و کاهش مراجعه مسافرین به هتل‌های تهران شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل آپارتمان و پانسیون استان تهران ادامه داد: در بحران‌ها اولین جایی که لطمه می‌بیند صنعت گردشگری است، در این راستا هم در ناآرامی‌های اخیر کاهش ۵۰ درصدی نسبت به ماه‌های قبل را شاهد بودیم.

فرخ مهر با اشاره به حمایت‌های دولت به جامعه هتل داران گفت: در ابتدای پیک کرونا هتل‌های تهران به مدت سه ماه تعطیل بود، اما بعد از آن تا زمان کاهش همه‌گیری کرونا با کاهش ۴۰، ۵۰ درصدی مراجعه مسافرین و توریست‌ها به هتل‌های استان تهران روبرو بودیم که دولت نیز در این دوره با اعطای وام ۱۶ میلیونی به پرسنل بیمه شده توسط هتل‌ها و دادن مهلت بیشتر به گیرنده‌های وام به هتل داران کمک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین